میزان نوشت:

سخنگوی جبهه پایداری با اعلام خبر تغییر نام این جبهه، گفت: جلسات مستمری میان آیت‌الله مصباح یزدی و حجت‌الاسلام تقوی برای ایجاد وحدت میان اصولگریان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا درباره تشکیل جلسات وحدت میان اصولگریان گفت: این جبهه نهایت تلاش خود را برای شرکت و دعوت از اصولگریان برای حضور در این جلسات به کار خواهد بست.
او با اشاره به اینکه جلسات مستمری بین آیت‌الله مصباح و حجت‌الاسلام تقوی پیرامون ایجاد وحدت میان اصولگریان تشکیل شده است، گفت: جبهه پایداری از ابتدای شروع کار خود وحدت با اصولگریان را سرلوحه کاری خود قرار داده‌ و برای تحقق این موضوع با تشخیص آیت‌الله مصباح با تکیه بر ایدئولوژی دوایرمتحدالمرکز اقدامات خود را در حیطه عملی انجام داده است.
سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما معتقدیم اصولگریان باید با یکدیگر وحدت داشته باشند و در راستای یک برنامه منسجم فعالیت‌های خود را انجام دهند.
سقای‌بی‌ریا درباره نظر وزارت کشور مبنی براینکه جبهه پایداری برای فعالیت باید نام خود را به حزب تغییر دهد، گفت: وزارت کشور چنین نظری را به ما ابلاغ نکرده است ولی در تماس شفاهی با بنده درخواست کردند که ما می‌توانیم با اسم پایداری به فعالیت خود ادامه دهیم ولی با توجه به درخواست جبهه پایداری برای ثبت در وزارت کشور به عنوان یک حزب، روند تغییر نام در جبهه پایداری باید صورت گیرد.
او با اشاره به اینکه نام این تشکل به حزب جبهه پایداری انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده است، گفت: لزومی ندارد عنوان اسم حزب برای جبهه پایداری به کار برده شود، چون بسیاری از تشکل‌ها و احزاب سیاسی نیز این مکانیزیم را رعایت نمی‌کنند.
سخنگوی جبهه پایداری گفت: این جبهه با جدیت تمام و انجام یک برنامه‌ریزی دقیق خود را برای ایجاد وحدت بین اصولگریان آماده کرده است.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر هشترودی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    23 1
    با هر نامی بیاد شکست خواهد خورد چون افرادش نمیتوانند تغییر نام بدن