مهر نوشت:

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس تمام تلاش خود را برای وحدت میان خود انجام خواهند داد گفت: اکثریت اصولگرایان، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح را قبول دارند.

غلامعلی حداد عادل امروز بعدازظهر در حاشیه مراسم ختم والده پرویز سروری با حضور در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس گفت: انتخابات مجلس آینده پس از انتخابات ریاست جمهوری اخیر بسیار حساس است و گروه‌ها و احزاب سیاسی نیز سعی می‌کنند به جمع‌بندی اقدامات گذشته خود در این انتخابات به شکل منسجم‌تر و بهتری شرکت کنند.

وی افزود: اصولگرایان نیز در این زمینه تلاش دارند اختلافات خود را به حداقل رسانده و با یک فهرست واحد در انتخابات آتی مجلس شرکت کنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سئوال که اختلافات اصولگرایان دقیقا چه مواردی است تصریح کرد: این اختلافات به اندازه‌ای نیست که باعث تفرقه‌ شود، محور وحدت همان اصولگرایی است که همین موضوع کافی است که ما را به وحدت برساند. به هر حال منشاء برخی از این اختلافات حوادثی است که در گذشته رخ داد که نباید زیاد به این حوادث بپردازیم تا راه آینده به سوی ما بسته نشود.

حداد عادل درباره موضع‌گیری‌های دولت و مجلس در زمینه حوادث پیش آمده پس از دیدار روحانی و نخست وزیر انگلیس گفت: مجلس در این رابطه واکنش خوبی از خود نشان داد و توقع ما از وزارت خارجه در مقابل این اهانت‌ها این است که واکنش مطلوب از خود نشان دهد، اما در مجموع باید تاکید کنم که مجلس ارزیابی خوبی از سفر رئیس جمهور به نیویورک داشت.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران را پس از این دیدار و حواشی پیش آمده چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اظهار داشت: صحبت‌های نخست وزیر انگلیس کمکی در جهت تحقق این موضوع نکرد بلکه تا حدی برای انجام این کار مانع ایجاد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله یزدی و مصباح می‌توانند محور وحدت اصولگرایان باشند یا خیر، خاطرنشان کرد: بله، می‌توانند این نقش را ایفا کنند، بزرگان اصولگرایان همیشه محترم بوده‌اند و اصولگرایان نیز همواره احترام پیشکسوتان خود را داشته‌اند. اکثریت اصولگرایان نیز آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح را قبول دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که حوادث گذشته نشان داد که اصولگرایان نسبت به ایجاد وحدت میان خود موفق نبوده‌اند، گفت: کسب هر تجربه‌ای می‌تواند برای آینده مفید باشد.

حدادعادل در خاتمه و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در جلسه وحدت اصولگرایان که قرار است با سخنان آیت‌الله مصباح برگزار شود شرکت خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت: اگر در تهران باشم در این مراسم شرکت خواهم کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 16
    راست میگه هردو از محبوبیت زیادی نزد مردم برخوردارند
  • بی نام KR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    14 0
    آقاياني كه از ديدگاه مكتوبشان راي مردم مشروعيتي ندارد.
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 16
    آره اتفاقا" هر دو از محبوبيت بالايي برخوردارند.ممنون از حسن درايت جنابعالي.
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 2
    خبر انلاين مي خوام يك جمله بگم نعوذبالله نه كفر و نه افترا و نه تهمت . پس لطفا سانسور نكن اين دو نفر حداكثر 6 ميليون طرفدار مي تونن جمع كنند كه اين 6 ميليون هم عمدتا يا بازاري هستن يا حقوق بگير