فارس نوشت:

امام جمعه مشهد گفت: رفتار انگلیس‌ها همچون یک قیچی دو لبه بوده که یک طرف آن تحجر و جریان سنی‌ستیزی و طرف دیگر وهابیت قرار دارد که با استفاده از این دو می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌‎الهدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی در ارتباط با سخنان اخیر کامرون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عداوت انگلیسی‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص بوده و موضوع تازه‌ای به شمار نمی‌رود، در حقیقت می‌توان گفت که انگلیسی‌ها مستخدم آمریکایی‌ها هستند و همواره سعی در ضربه زدن به نظام را داشته‌اند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: رفتار انگلیس‌ها همچون یک قیچی دو لبه بوده که یک طرف آن تحجر و جریان سنی‌ستیزی و طرف دیگر وهابیت قرار دارد که با استفاده از این دو می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

وی افزود: انگلیسی‌ها به دنبال این هستند که با ایجاد یک جریان سنی‌تیزی در کشور زمینه را برای حضور وهابیون فراهم کنند، که خوشبختانه مراجع در این زمینه تذکر داده‌اند که مردم هر کجا احساس کردند خطری وجود دارد آن را به نهادهای امنیتی اطلاع دهند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: قطعا دستگاه قضا و پلیس فتا با سایت‌های شبهه‌افکنی که در این راستا ایجاد شده برخورد می‌کنند البته مقرر شده که واحد خاصی در این زمینه توسط دستگاه قضا راه‌اندازی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با بدحجابی مراکز اطراف حرم نیز گفت: مردم باید در مقابله با بدحجابی مشارکت داشته باشند چون نیروی انتظامی، یک نیروی عملیاتی است و تنها زمانی نیروی انتظامی باید وارد شود که کار از ارشاد گذشته باشد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من AU ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    12 3
    حاج آقا جون از قیچی روسها هم بگو....