میزان نوشت:

دومین کارگاه آموزشی کارکنان قرارگاه پلیس راهور استان آذربایجا‌ن‌غربی با تدریس قاضی دادسرای نظامی استان برگزار شـد.

به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، در دومین کارگاه آموزشی کارکنان قرارگاه پلیس راهور استان آذربایجا‌ن‌غربی که با حضور افسران پاسگاه‌های پلیس راهور سراسر استان برگزار شد، محبوب خانه‌سرایی در سخنرانی خود وجود پلیس در جاده‌ها را نماد امنیت و آرامش دانست و گفت: یکی از مصادیق شکایات مردم، غرض‌ورزی افسران در تنظیم کروکی تصادفات است و آنچه که در این میان بسیار اهمیت دارد در نظر گرفتن وجدان کاری و حقوق طرفین تصادف است.

خانه‌سرایی گفت: شما مأمورانی که به عنوان ضابطان دستگاه قضایی و با نمایندگی از قضات در صحنه‌های تصادفات رانندگی، نظر کارشناسی می‌دهید باید در آن لحظه خداوند متعال را ناظر و شرافت کاری خود را بالاتر از هر چیز بدانید.

قاضی دادسرای نظامی آذربایجان غربی، یکی دیگر از مصادیق گزارش خلاف واقع را اعمال قانون و صدور برگ جریمه برخلاف واقعیت برشمرد و یادآورشد: در برخی موارد مأموران پلیس راه برای مراعات حال راننده متخلف، یک کد جریمه سبک‌تر را در برگه جریمه قید می‌نمایند و این در حالی است که همین رانندگان متخلف با مراجعه به مراجع قضایی، برگه جریمه را برخلاف واقعیت اعلام و از افسر صادر کننده برگه جریمه شکایت می‌کنند.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    3 18
    اتفاقاً باید جریمه چندین برابر شود. رانندگی در ایران از لحظه ی شروع تا زمان رسیدن به مقصد همه اش تخلف است.
  • خلاق A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    22 1
    اداره راهنمایی و رانندگی تبدیل شده است به اداره جرایم رانندگی ؟ هیچ راه حلی برای مشکلات ترافیک و تصادفات و نظم ندارند بجز گرا نمودن جرایم ؟ حداقل یک قاضی به فکر مشکلات مردم می باشد ؟ خداوند خیرش دهد ؟؟
  • علی A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    16 0
    دیروز در محور ایذه بیخود و بدون انجام تخلف پلیس مرا متوقف و جریمه کرد. هر چه به افسر توضیح دادم که در این نقاطی که در دید شما می باشد من هیچ تخلفی نکردم ولی ایشان قبول نکردند و بصورت غیر مستقیم اظهار نمودند که شما با توجه به نوع ماشین و بودن ماشین سنگین در جاده حمتا تخلف کرده اید. بابد به کی شکایت کنم.
  • سروش A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    12 0
    جریمه سبکتر رو بیخیال. موتور من یه سال گوشه حیاط خوابیده بعد روبه راه کردن میخواستم بفروشم رفتم خلافی بگیرم دیدم تو همون یه سال برام 300 تومن خلافی نوشتند. حالا بیا بگو موتورم خونه خواب بوده.مگه کسی باور میکنه.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    6 0
    باسلام وتشکر مطلب بسیاربسیاردرستی رااین قاضی محترم توصیه فرموده اند امیداست عزیزان زحمتکش نیروی انتظام بادقت زیاد جریمه هارابنویسند اینجانب اصلا باموبایل صحبت نمیکردم اما به همین جرم جریمه شدم؟؟؟ هرچندهم استدلال کردیم وسوگندخوردیم اصلاقبول نفرمودند.
  • سینا IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    5 1
    والا ازهر کسی که مثل خودم جریمه شده بود و به دلیل ضیغ وقت جریمه رو ریخته بود گفتم، گفت حرامشون باشه ما رو الکی جریمه کردن راست میگن مردم. برگه جریمه منم جاهایی جریمه شده بود که روحمم خبر نداشت. جالبیش این بود که خود رییس کلانتری هم قبول داشت
  • آرش اس A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    2 3
    کسی که خلاف می کنه باید جریمه بشه خدا وکیلی چند درصد اینهایی که می رن می گن خلاف نکردن راست می گن؟ این آقای قاضی فکر کنم با راننده می آد و می ره که خبر از مشکلات ترافیکی تهران نداره اصلا آقا شما راست می گی شما که واردی بیا بگو با این موتور سیکلتها که هیچ قانون و مقرراتی رو رعایت نمی کنن چی کار باید کرد؟ جریمه؟ زندان؟ آخه چجوری می شه نظم و انظباط ترافیکی رو به شهرها بخصوص تهران آورد؟ شما بگو آقای قااااضی
    • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
      0 1
      ا وقتی گواهینامه گرفتم دوبار برام جریمه اومده هر دوبارش هم جاییکه تو مرم پا نگذاشته بودم
  • امیر A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    4 1
    یکبار برای توقف دوبله توی اتوبان چمران جریمه شده بودم هر چی گفتم اتوبان چمران جائی نیست که ماشینی توقف کنه منهم برم کنارش پار ک کنم بخرجشون نرفت که نرفت .
  • علی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    8 1
    من هیچ نیازی به دریافت یارانه ندارم ونمی خواستم ثبت نام کنم ولی وقتی چندبار بدون دلیل منو جریمه کردن واعتراض هم فایده ای ندارد مجبور شدم مجبور ....متوجه ای