رییس جمهوری در پیامی، درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی «اینچئون» را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پر تلاش تبریک گفته و از زحمات همه آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی «اینچئون» را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پر تلاش تبریک می‌گویم و زحمات همه آنان را ارج می‌نهم. به ویژه آن که، موفقیت قهرمانان عزیزمان با منش و اخلاق پهلوانی همراه بود.

کسب بیشترین مدال طلا از بازی‌های آسیایی تاکنون، در حالی میسر شد که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با وحدت و هماهنگی رویکرد کیفی و حرفه‌ای را بر جهت‌گیری‌های کمّی ترجیح دادند.

همچنین از حضور تاریخی و موفقیت‌آمیز بانوان ورزشکار ایرانی که در عین پای‌بندی به شئونات اسلامی و ملی بر قلّه افتخار ایستادند و در کنار کسب مدال‌های بی‌سابقه، باور و توان زنان ایرانی را بار دیگر به تصویر کشیدند، قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد و عزیز ایران اسلامی، همواره شاهد موفقیت‌های بیش از پیش در تمام عرصه‌ها و میادین بین‌المللی باشیم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    1 1
    قبل بازیا میگفتن این کاروان کیفی هست نه کمی ولی در پیام تبریک رئیس جمهور برخلاف شعارهای قبل از بازیا کمیت بر کیفیت اولویت گرفته لطفا با این الفاظ بازی نکنین لطفا همونطوری که قبل بازیا گفتین به کمیت ورزش اهمیت بیشتری بدین و ورزش های مدال اور خصوصا بخش بانوان رو تقویت کنین تا شاهد رشد بیشتر این ورزش ها در جامعه باشیم. وگرنه این بازی ها به منظور همدلی کشورها و گسترش ورزش همگانی هست و این رنگ مدال ها برای مشخص کردن بهترین ها هست. در ضمن فراموش نکنین اگر معیار کمیت باشه که در ادوار گذشته وضعیت کمی بهتری داشتیم هروقت به قول مسئولین فعلی نقره هایی که طلاهای بالقوه بودن به طلا مبدل شدن میشه صحبت از رشد کمی کرد، وگرنه بخش اعظمی از طلاها ناشی از غیرت ورزشکاران بوده نه کمک نهادهای دولتی
  • محمد A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    4 4
    درود بر روحانی مرد تدبیر و امید .
  • بی نام A1 ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    10 5
    ممنون ريس جمهور عزيز