عقیل اعتمادی امیدوار است روزی به تراکتورسازی برگردد.

امیر حسین جعفری/ عقیل اعتمادی، بازیکن تیم آلمره سیتی هلند در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر آنلاین در خصوص دیدار دیروز تیمشان در مقابل نایمخن هلند، گفت: بازی خوبی بود ولی نتواسنتیم امتیاز لازم را کسب کنیم. نایمخن تیم قدرت مندی بوده و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. امیدوارم این نتیجه را در مسابقات بعدی جبران کنیم.
وی درباره بازی مقابل علیرضا جهانبخش در دیدار دیروز مقابل نایمخن، بیان کرد: جهانبخش یکی از بازیکنان خوب تیمش است و امیدوارم موفق شود. دیروز نیز برای تیمش گل زد.
اعتمادی درباره شرایط خودشت در آلمره سیتی، اظهار داشت: من مدتی مصدوم بودم و به همین دلیل 2 بازی گذشته را بازی کرده ام. من تمام تلاشم را انجام می دهم تا روند خوبی داشته و بتوانم به جایگاه خوبی دست یابم. کادر فنی ازعملکرد من راضی است.
بازیکن آلمره سیتی درباره اینکه آیا می تواند نظر سرمربی تیم ملی را برای دعوت جلب کند یا خیر ، گفت: تمام تلاشم را می کنم تا با جلب نظر کروش به تیم ملی دعوت شده و برای کشورم بازی کنم. امیدوارم کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بازی های من را نیز دنبال کنند.
وی درباره اینکه آیا نتایج تراکتور سازی را دنبال می کند یا خیر؟ بیان کرد: بله، پدر من همیشه بازی های تراکتور را می بیند و من نیز هر زمان توانستم بازی های تراکتور سازی را میبینم ولی اگر نتوانستم ببینم، حتما نتایج را از پدرم می پرسم.
اعتمادی ادامه داد: من خاطرات خوبی با هواداران تراکتور سازی داشتم و هیچ زمان آنها را فراموش نمی کنم. واقعا آنها کمک بزرگی به تراکتور سازی هستند و امیدوارم این تیم به صدر نشینی خود ادامه داده و قهرمان شود. ان شاءالله روزی بتوانم دوباره به تراکتور سازی بیایم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    60 69
    یاشاسین عقیل اعتمادی
  • روزبه IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    24 32
    خالت خوبه؟