تسنیم نوشت:

حزب الله لبنان با استقبال از کمک نظامی ایران به لبنان گفت که لبنان به این کمک خوب، به جا و مورد تقدیر نیاز دارد، نه مواضعی که با هیجانات آنی یا منافع انتخاباتی مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان؛ سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در اظهاراتی در صیدا تاکید کرد که کسانی که برای تحقق منافع سیاسی و دستاوردهای فرقه ای یا انتخاباتی تنگ نظرانه خود به دنبال ضربه زدن به ارتش هستند، بدانند که در محاسبات خود اشتباه کرده‌اند، چرا که با این اقدامات به خود و تمامی لبنان ضربه می زنند. وقتی که ارتش در لبنان تضعیف شود، هیچ کس برنده این بازی نخواهد بود. کسی که فکر کند برنده این بازی است، اشتباه کرده و در حق لبنان ، ملت و ارتش و آینده این کشور جنایت کرده است.

این مقام حزب الله تصریح کرد: اگر بخواهیم با واقع گرایی و صداقت صحبت کنیم، کمکی که جمهوری اسلامی ایران در این مرحله حساس که درگیریهای جدی ارتش با نیروهای تروریست ادامه دارد، ارائه کرده،  کمکی خوب، به جا و مورد تقدیر است، چرا که ارتش را نه در سخن، بلکه در عمل تقویت می کند. این کمک یک شعار نیست، ما نیاز به این مواضع صادقانه داریم، نه مواضعی که با هیجانات آنی یا منافع انتخاباتی مطرح شود. این مواضع در سالهای گذشته جز شکاف و خرابی بیشتر چیزی برای لبنان نداشته است.

وی تاکید کرد: ما باید همبستگی و قدرت خود را حفظ کنیم و با وجود اختلافات عمیق سیاسی و مسایل مختلف باید به دنبال نقاط اشتراک باشیم تا بتوانیم کشور را از گردبادها و طوفان‌ها حفظ کنیم.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =