۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

تسنیم نوشت:

 یک نشریه آلمانی از تصمیمات آلمان برای اعزام نیروی نظامی به شرق اوکراین به منظور حمایت از سازمان امنیت وهمکاری اروپا در نظارت بر آتش بس در این منطقه خبر داد.

به گزارش  روزنامه "تاگس اشپیگل"، ارتش آلمان عملیات در شرق اوکراین را تدارک می بیند. ارتش آلمان ظاهرا در آستانه استقرار نیروهای نظامی خود در شرق اوکراین قرار دارد.

به گزارش نشریه "بیلد"، نیروهای آلمانی قرار است که امنیت نیروهای سازمان امنیت و همکاری اروپا برای نظارت بر آتش بس در این منطقه را تامین کنند.

یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان در گفتگو با "تاگس اشپیگل" تصمیمات ارتش برای اعزام نیرو به شرق اوکراین را تایید کرده است. ظاهرا این نیروها می خواهند با سازمان امنیت و همکاری اروپا همکاری کرده و با هواپیماهای بدون سرنشین مدل لونا در نظارت بر آتش بس در این منطقه کمک کنند.

این سخنگوی وزارت دفاع آلمان تاکید کرده است که این هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به تسلیحات نبوده و همزمان ما تصمیم به استقرار نیروهای مسلح در این منطقه نداریم. مسائل مربوط به حفاظت، جنگ افزارها و ماهیت این عملیات اعلام می شوند. وی همچنین آمار دقیقی در این باره که چه تعداد نیرو به شرق اوکراین اعزام می شوند ارائه نداد.

نشریه بیلد از اعزام حدود 200 نیروی نظامی آلمانی به این منطقه خبرداده و نوشته است که 150 نفر آن ها برای عملیات های نظارتی هواپیماهای بدون سرنشین و 50 نفر برای حمایت از پرسنل آن هستند. این تصمیمات ظاهر متعاقب ماموریت شناسایی آلمان- فرانسه در شرق اوکراین در اواسط سپتامبر گرفته شده است.

" اورزولا فون در لاین" وزیر دفاع آلمان نیز شب گذشته این تصمیم ارتش مبنی بر استقرار سربازان آلمانی در شرق اوکراین برای همکاری با سازمان امنیت و همکاری اروپا را  به اطلاع مقامات پارلمان آلمان رسانده و اظهار داشت که " هدف مشترک ما این است که شرایط در شرق اوکراین را پایدار کنیم و یک جریان صلح را به وجود آوریم.

آلمان و فرانسه در اواسط سپتامبر یک تیم تحقیق و شناسایی را به اوکراین فرستادند تا شرایط برای عملیات هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی در این منطقه را مورد ارزیابی قرار دهند.

این عملیات اعزام نیروهای آلمانی به شرق اوکراین  به احتمال زیاد باید موافقت پارلمان آلمان را هم داشته باشد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =