فوتبال ایران نوشت:

یکی از اتفاقات دیدار جنجالی دو تیم استقلال صنعتی و راه آهن، درگیری احمدرضا عابدزاده با موسی کولی بالی بازیکن آفریقایی استقلال بود.عابدزاده مدعی شده که این بازیکن به او فحاشی کرده است ولي بازيكن استقلال خوزستان اين موضوع را رد مي كند.
از طريق مدير برنامه هاي کولی بالی،دقايقي با اين بازيكن صحبت كردیم.كولي بالي در مورد حاشيه هاي اين بازي می گوید:« من نه انگلیسی بلدم و نه فارسی که بخواهم به ديگران توهین کنم. اگر بلد بودم هم این کار را نمی کردم چون شنیده ام که ایشان و دایی از اسطوره های فوتبال ایران هستند. بلد نیستم فارسی و انگلیسی حرف بزنم اما متوجه می شوم که چه می گویند. ایشان به من به انگلیسی فحش بد دادند. من کاری به او نداشتم.»
کولی بالی در ادامه خاطر نشان می کند:«البته اولین بار نیست که در زمین توهین می شنوم. بازیکنان حریف به خیال اینکه فارسی نمی فهمم، بدترین فحش ها را به من می دهند. مگر چکار کرده ام که اینطور تحقیرم می کنند؟ آیا این رفتارهایی که با من می شود درست است؟ از آقای عابدزاده دلخورم چون ایشان اسطوره فوتبال یک کشور هستند. از توهین بازیکنان حریف آنطور دلخور و ناراحت نشدم که از فحاشی این مربی شدم! واقعا زشت که بخواهیم به خاطر یک مسابقه اینطور شخصیت دیگران را زیر سوال ببریم. خصوصا از افرادی مثل عابدزاده انتظار می رود که جو را آرام کنند نه اینکه بدتر خودشان حاشیه درست کنند.»
این بازیکن در پایان در خصوص پيروزي تيمش می گوید:« فکر می کنم این برد شوک خوبی را به تیم مان وارد کند و بتوانیم در ادامه بهتر ظاهر شویم. این فصل می توانیم خودمان را در میانه های جدول قرار بدهیم و این توانایی را داریم که یک رتبه تک رقمی کسب کنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =