۱ نفر
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

ایسنا نوشت:

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شرور تحت تعقیب در جنوب‌شرق تهران خبر داد.

سرهنگ علیرضا محرابی در این‌باره گفت: در اجرای دستورات صادره از سوی مقام قضایی جلب و دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و بنام حوزه استحفاظی این یگان به هویت "مهرداد" در دستورکار ماموران قرار گرفت.

او با بیان اینکه این متهم دارای سوابقی از جمله درگیری شرارت حمل و نگهداری سلاح کلت کمری غیرمجاز بود، گفت: در ساعت چهار صبح روز ششم مهرماه امسال اکیپی از تیم عملیاتی اطلاعاتی پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با انجام ترفندها و تکنیک‌های پلیسی و فعال سازی شبکه اطلاعاتی پس از شناسایی مخفیگاه‌های سوژه مورد نظر در آدرس خیابان خاوران شناسایی کردند.

محرابی با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری متهم گفت: متهم هنگام اجرای عملیات با یک قبضه سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شد اما سرانجام به همراه نامزدش به نام "ساناز" دستگیر شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم بعد از زندان رجایی‌شهر به مرخصی آمده بود و هیچگونه مراجعتی به زندان نداشت، گفت: وی متواری و تحت تعقیب زندان مربوطه بود که مراتب به همراه متهمین دستگیر شده واقلام و اموال ممنوعه مورد کشف به پایگاه دلالت داده شد.

به گفته محرابی، در بازرسی صورت گرفته از منزل سوژه یک قبضه شبه سلاح کلت کمری پلاستیکی،2 قبضه سلاح سردو چاقوی سلاخی،-یک قبضه ساتور، پنج عدد دوربین مستعمل، تعدادی لوازم مسروقه خودرو، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر شیشه و یک دستگاه خودروی مزدا 3 سرقتی به همراه پلاک سرقتی که روی آن نصب شده بود کشف و ضبط شد.

 

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =