فارس نوشت:

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان مجرد اگر در حین خدمت سربازی ازدواج کنند شامل تسهیلات متاهلین نمی‌شوند و اگر متاهلین تا قبل از سال ۹۴ خود را معرفی کنند خدمتشان ۲۱ ماه همراه با تسهیلات محسوب می‌شود.

سردار موسی کمالی درباره وضعیت جدید خدمت سربازی گفت: مشمولان مجرد برای آنکه مشمول 24 ماه خدمت نشوند تا پایان سال فرصت دارند خودشان را معرفی کنند.

او گفت: مجردانی که تا قبل از سال 94 خود را برای خدمت مقدس سربازی معرفی کردند شامل 21 ماه خدمت می‌شوند و اگر در طول خدمت ازدواج کنند یا بچه‌دار شوند مشمول تسهیلات متاهلین نمی شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: آنهایی که متاهل هستند و فرزند دارند به خصوص کسانی که جزو مشمولان غایب محسوب می‌شوند بهترین فرصت این است که از مهرماه خود را معرفی کنند و از این تسهیلات استفاده کنند.

کمالی گفت: اگر متاهلین و فرزند‌داران تا قبل از 94 خود را معرفی کنند خدمتشان 21 ماه محسوب می‌شود و از تسهیلات متاهلین هم استفاده می‌کنند.

 

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزد IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    23 2
    بلاخره یه روز متوجه میشن که هیچ چیز زوری نمیشه...باید انگیزه ها تقویت بشه...
  • وحید A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    12 2
    خبر آنلاین خواهش میکنم تمام نظرات مردم رو منتشر کن؟بزار آزادی بیان قلم باشه تا مسولین بفهمند کدوم کار و حرفشون درست و نادرست هست..الان سردار کمالی با این تصمیمت عقل و سواد خودتو نشون دادی..خیلی ها الان متاهل شدن بچه هم دارن راحت معافیت و کسری میگیرن ولی پس بقیه چی؟اگه واقعا میخای خدمت کنن اولا بگو همون 24 ماه ولی بعد از آموزشی بدون هیچ دلیلی سرباز توی شهرخودش هست و الان هم هرکسی دور از خونه هست انتقالشو انجام بدن بدون پارتی و تماس و غیره..بگو اضافه و دادسرا و غیبت و این چیزا هم دیگه تموم.اگه راست میگه بیا اینطور بگو نه اینکه خودتو ببری زیر سوال و نفرین مردم و داد مردم رو در بیاری و ناراحتشون کنی..لطفا خبرآنلاین هروقت پیامو دیدی به سردار بگو و زود اینکارو بکنه ک خوب جواب میده.مرسی
  • mohsen A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    23 2
    خیلی جالبه : کفالت پدر داریم کفالت مادر داریم کفالت خواهر داریم کفالت همسر و فرزند نداریم اون وقت از دیدگاه شرع فقط و فقط کفالت و تامین معاش زن و فرزند بر عهده مرد هست و واجبه