استقلال توانست با نتیجه 3 بر یک از سد ملوان بگذرد و دوباره در جمع بالانشینان جدول باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ استقلال در یک بازی برتر توانست با نتیجه 3 بر یک از سد ملوان بحران زده عبور کند. آبی ها که برای این بازی غیر از 15 هزار هوادارشان ، فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب هواداران را هم روی سکوها می دیدند توانستند با بردن ملوان بحران زده خودشان را از بحران خارج کنند. استقلال در این بازی با 3 گل امید ابراهیمی ، محمد قاضی و سجاد شهباززاده از سد ملوان بگذرد که تنها یکبار توسط جلال رافخایی به گل رسید.

قلعه نویی که از 3 بازی قبلی خود نتوانسته بود به امتیاز برسد ، برای این بازی درحالی که آندو تیموریان را در اختیار نداشت ، خط هافبکش را به پشتوانه جاسم کرار و امید ابراهیمی به زمین فرستاده بود. جاسم کرار در همان یک چهارم ابتدایی بازی توانست روی خطای مازیار زارع ، استقلال را صاحب پنالتی کند. این پنالتی را امید ابراهیمی گل کرد. او بعد از این گل پیراهنش را رو به دوربین ها گرفت . پیراهنی که بر آن نوشته شده بود سرطان پایان زندگی نیست. شعاری که می تواند مخاطبان زیادی در سراسر کشورمان داشته باشد. مخاطبانی که یکی از سرشناس ترین های شان ، غلامحسین مظلومی ؛ کاپیتان محبوب سال های دور آبی هاست. شماره 9 سرطلایی این تیم. 

بعد از این گل استقلال به گل دوم هم رسید این بار گلزن تیم محمد قاضی بود . او از پشت 18 قدم با ضربه ای فنی دروازه ایمان صادقی گلر پیشین استقلال و تیم ملی نوجوانان را به زیبایی باز کرد تا آبی ها نیمه اول را با این نتیجه تمام کنند. در شروع نیمه دوم اما ملوانی ها بهتر بودند و سرانجان در صحنه ای مشکوک صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این پنالتی را رافخایی با چیپی زیبا گل کرد. بلافاصله بعد از این گل انزلی چی ها می توانستند گل مساوی را هم بزنند اما توپ شان به تیر دروازه خورد و توفان حملات انزلی چی ها خوابید . به زمین آمدن اولادی هم هیچ کمکی به تیمش نکرد و فقط باعث سرگرمی هواداران استقلال شد. آبی ها هم از این افت ملوان استفاده کردند و با پاس زیبای کرار به شهباززاده و شوت دقیق این بازیکن به گل سوم رسیدند. گلی که هفتمین برد استقلال در 11 بازی گذشته را تثبیت کرد و این تیم با 21 امتیاز به تراکتورسازی در صدر جدول چسبید.

در سوی مقابل با این شکست به نظر می رسد نصرت ایراندوست به ته خط رسیده و نگاه درمانده او در پایان این بازی حکایت از پایان راهش در ملوان داشت. 

او حالا افسوس صحنه ای را می خورد که مهاجم تیمش توسط فروزان در محوطه جریمه آبی ها سرنگون شد اما داور نه تنها اعتقادی به اخراج دروازه بان آبی ها نداشت که اصلا پنالتی هم نگرفت.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =