میزان نوشت:

رییس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه در جلسات مشورتی خاتمی شرکت نمی کند، گفت: هدف ما کسب اکثریت کرسی های پارلمان در انتخابات آینده است.
محمدرضا عارف ظهر امروز در حاشیه نشست رفع خشونت از حقوق داخلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برای انتخابات مجلس با بزرگان اصلاحات دیدار داشته اید یا خیر؟ گفت: همه مردم بزرگ هستند و ما نیز با بزرگان اصلاحات در حال مذاکره هستیم.
او گفت: دغدغه همه ما و دلسوزان نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس است و این موضوع هدف اصلی به شمار می رود.
رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد که بنا داریم برای انتخابات مجلس مشارکت گسترده ای انجام دهیم و اکثریت کرسی های پارلمان را کسب کنیم.
عارف در پاسخ سئوال دیگری درباره اینکه آیا افتتاح دفاتر استانی بنیاد امید از سر گرفته می شود یا خیر؟ گفت: بعد از افتتاح دفاتر بنیاد امید در 4 استان، هیأت مدیره در حال ارزیابی عملکرد آنان است.
او ادامه داد: در حال حاضر در هیأت مدیره بنیاد امید ایرانیان 2 نظریه وجود دارد، یکی اینکه با همین سرعت واحدهای استانی افتتاح شود و دیگری اینکه دوستان در استان ها با آمادگی بیشتری فعالیت شان را ادامه دهند.
معاون اول رییس دولت هشتم در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسات شورای مشورتی خاتمی عضو هستید یا خیر؟ گفت: اصلا در این شورا عضو نیستم و از همان ابتدا که تشکیل شد در جلسات شورای مشورتی خاتمی شرکت نکردم.
او دلیل عدم حضور خود در جلسات مشورتی خاتمی را داشتن شورای مشورتی در بنیاد امید ایرانیان خواند.
عارف گفت: ما بنا داریم برای انتخابات مجلس از جبهه اصلاحات فقط یک لیست بیرون بدهیم و به خواهران و برادران اصولگرا نیز توصیه می کنم که با یک لیست در انتخابات حاضر شوند.
او در مورد حضور احتمالی در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: ما قطعا با این کمیته تعامل خوبی خواهیم داشت و از هم اکنون نیز با همه جریانات سیاسی به صورت غیر رسمی تعامل داریم، بنابر این اگر اصولگرایان نیز در مورد انتخابات مجلس از ما دعوت کنند، با آنان قطعا تعامل می کنیم.
رییس بنیاد امید ایرانیان در مورد جلسه شب گذشته انصار حزب الله و اتخاذ این تصمیم که انصار تنها به تذکر لسانی اکتفا نخواهند کرد، گفت: همه باید به قانون عمل کنند. توصیه من هم عمل به قانون است.
او در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات ضد ایرانی اخیر نتانیاهو نیز گفت: ما اصلا او را به رسمیت نمی شناسیم که بخواهیم در مورد سخنانش موضع بگیریم.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    37 9
    جماعت مثلا اصولگرا هیچگاه اصلاح طلبان را به رسمیت نشناخته اند اونوقت شما دکتر عزیز و گرامی اینگونه بزرگوارانه در مورد انها صحبت میکنید . واقعا تفاوت در نحوه تفکر و عملکرد را میبینید ؟؟؟
  • رامین A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    2 8
    این اقا راهم مثل اینکه مثل الهه راستگو خریدند