تسنیم نوشت:

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پلیس آگاهی استان اصفهان یک باند کلاهبردار که با ارسال پیامک فریبنده مردم را فریب و میلیون‌ها تومان پول به جیب زده بود، شناسایی و دستگیر کرد.
به نقل از روابط عمومی پلیس اصفهان، سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر گفت: کلاهبرداران با سو‌ءاستفاده از طرح میلیونر شو همراه اول شرکت مخابرات و به‌صورت فریبنده با ارسال پیامک که شما برنده فلان مبلغ شده‌اید، از مالباختگان می‌خواستند که جهت پیگیری و اخذ هدیه با اپراتور ارسال‌کننده، تماس حاصل کرده و یا به‌صورت حضوری به آدرس شرکت واقع در تهران مراجعه کنند.
او گفت: کلاهبرداران پس از تماس مالباختگان با خطوط همراه آنان، ضمن اغفال و فریب، این افراد را کنار دستگاه خوپرداز کشانده و موفق به برداشت وجوه از حساب مالباختگان به‌صورت کارت به کارت و نیز به روش اینترنتی و موبایل بانک و روش‌های دیگر می‌شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به دستگیری 3 نفر از اعضای این باند در این رابطه گفت: در تحقیقات صورت‌گرفته متهمان به 85 فقره کلاهبرداری اعتراف کردند، که از این تعداد 65 فقره آن در اصفهان است.
او با اشاره به شناسایی هر 85 مالباخته این پرونده گفت: مجموع کلاهبرداری‌های متهمان با پرونده‌هایی که در پلیس آگاهی اصفهان تشکیل شده، تا این لحظه 2میلیارد و 200 میلیون ریال است.
سرهنگ خسروی در پایان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: همشهریان باید دقت کنند که بیشتر کلاهبرداران، دارای ظاهری آراسته و شیک‌پوش، ولخرج و خوش‌برخورد بوده، تا بتوانند طعمه خود را به دام بیندازند، بنابراین در انجام معاملات، سرمایه‌گذاری‌ها و غیر، فقط به ظاهر افراد اتکا نکنند.
او گفت: آنها باید به هرگونه پیشنهاد یا معامله خیلی خوب مشکوک باشند و هنگام معامله با افرادی که نشانی و شماره تلفن ثابتی ندارند، بیشتر دقت کرده و تا حد امکان از آن بپرهیزند.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    28 1
    همراه اول همکارشونه حتی رو دست اینا زده
  • اشکان IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    9 1
    با نظر محمد بشدت موافقم