اسبقی با شکست رقیب قزاقش فینالیست شد/ طلایی دیگر به کاروان ایران می رسد؟

بهنام اسبقی تکواندوکای خوب ایران توانست با برتری برابر رقیب قزاقستانی به فینال مسابقات برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بهنام اسبقی قهرمان تکواندوی ایران ، در بازی پای فینال مسابقات آسیایی به مصاف حریفی از قزاقستان رفت تا چهره فینالیست این بازی ها را مشخص کند. قهرمان پرآوازه ایرانی که پدرش هم از قهرمانان بزرگ دنیا بوده ، در همان دو دقیقه نخست توانست با یک ضربه به صورت حریف قزاقش توانست این راند را 3 بر صفر به سود خودش به پایان ببرد. مقانلو در این وقت با اعتراض به موقع خود توانست 3 امتیاز این ضربه را با اعتراض به تصمیم داوران برای شاگردش برگرداند. 

در وقت دوم هم اسبقی با رقص پا در شیاپ چانگ و بازی دفاعی تر سعی داشت مسابقه را کنترل کند و فینالیست بازی ها باشد . او با قد و قامت بلند خود امید بالایی دارد برای کسب سومین طلای تکواندوی ایران. بهنام در تایم دوم هم یک امتیاز روی اخطارهای حریف قزاق گرفت و اختلافش را به چهار رساند. در این تایم او یکبار دیگر ضربه ای به سمت سر حریفش انداخت که داوران امتیازی ندادند. دوباره مقانلو اعتراض کرد اما این بار حق با داوران بود و فرصت اعتراض مربی ایران از دست رفت تا راند دوم هم با برتری تکواندوکای ایرانی به پایان برسد.

ئدر راند سوم ب. هنام سعی در اداره بازی داشت او با ضربات خوب آبدولیو در این دقایق 3 امتیاز دیگر هم گرفت و صعودش به فینال را قطعی کرد. البته او در لحظات پایانی یک امتیاز هم داد . با این وجود توانست فینالیست شود و منتظر رقابت با قهرمانانی از فیلیپین و چین باشد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =