روزنامه ایران نوشت:

ساعت 30 دقیقه بامداد 25 تیرماه سال جاری ماجرای درگیری زن و مردی در خیابان جیحون به پلیس 110 گزارش شد.
دقایقی بعد تیمی از کلانتری 108نواب برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و هنگام مراجعه مردی را دیدند که از سوی چند نفر از همسایه‌ها غافلگیر شده و لباس‌هایش نیز خونی است.
مأموران ابتدا به داخل خانه قدیمی رفتند و با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که غرق در خون بود و شواهد نشان می داد وی با ضرباتی به سرش کشته شده است.
بدین ترتیب، بازپرس «سپیدنامه» از شعبه 10 دادسرای امورجنایی تهران در جریان این قتل قرار گرفت و وی همراه تیم‌هایی از تشخیص هویت و کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند.
بازپرس «سپیدنامه» در ابتدای تحقیقات در بازجویی از این مرد دریافت وی از عصر همان روز با همسرش درگیری داشته و سپس ساعتی پیش مقابل دیدگان بچه‌هایش وی را کتک زده و سرانجام با چوب دستی بزرگی که هنگام فرار نیز همراه داشته ضربات مهلکی به زن 29 ساله‌اش به نام «فاطمه» زده و با برداشتن پول فرار کرده که توسط همسایگان گرفتار شده است.
یکی از همسایه‌ها به بازپرس جنایی گفت: ساعت 5 عصر صدای این زن و مرد را که به تازگی به محل ما آمده‌اند، می‌شنیدم و از ساعت 7 غروب معلوم بود درگیری‌شان فیزیکی شده تا اینکه ساعت 10شب «شمس‌الله» را در حالی که چوب بزرگ خون‌آلودی در دست داشت دیدم که هراسان از خانه‌اش بیرون آمد و من که احتمال می‌دادم وی دست به کار هولناکی زده باشد تعقیبش کردم و با کمک چند نفر دیگر از همسایه‌ها وی را گرفتیم.
پدر قربانی نیز در ادامه تحقیقات گفت: مدتی بود که دامادمان دخترم را اذیت می‌کرد و ما از این اتفاق بسیار ناراحت بودیم و به دنبال راه و چاره می‌گشتیم که متأسفانه این اتفاق افتاد.
وی افزود: سر شام بودیم که دختر فاطمه به خانه‌مان آمد و در حالی که نفس‌‌نفس می‌زد گفت پدرش، مادرش را به باد کتک گرفته است.
ما هم سریع خودمان را به آنجا رساندیم ولی دیر شده بود و شمس‌الله را با لباس خونین در کوچه دیدیم، وقتی به خانه رفتیم دخترم را در حالی که به طرز هولناکی به قتل رسیده بود دیدیم که همراه بچه‌ای که در شکم داشت از دنیا رفته بودند.
پسر 12ساله قربانی نیز که بشدت از مرگ مادرش شوکه شده بود به پلیس گفت: پدرم از عصر با مادرم درگیری داشت و مادرم مدام کوتاه می‌آمد تا اینکه سر شام پدرم گفت اینجا خانه شیطان است و با قیچی به سوی مادرم حمله‌ور شد و چند ضربه زد و دقایقی بعد هم با چوب چند ضربه دیگر به وی زد و با برداشتن پول فرار کرد.
وی که چشمانش پر از اشک بود و شاهد از دنیا رفتن مادرش بوده است، گفت: وقتی پدرم، مادرم را کتک می‌زد از خواهر کوچک‌ترم خواستم به خانه پدربزرگم برود و از آنان کمک بخواهد ولی حیف که دیر شد.
پسر نوجوان افزود: خیلی ترسیده بودم و التماس‌هایم جواب نمی‌داد، پدرم دیوانه شده بود و می‌ترسیدم به من نیز آسیب وارد کند. بر این اساس شمس‌الله نیز پس از چند روز بستری شدن در تیمارستان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من همسرم را دوست داشتم و وی نیز هشت ماهه باردار بود، نمی‌دانم چه شد که فکر کردم باید وی را به قتل برسانم و به سویش حمله کردم و الان خیلی پشیمانم. با ادعاهای عجیب قاتل، بازپرس از پزشکی قانونی و کارشناسان اعصاب و روان بیمارستان روزبه خواست عامل جنایت را معاینه تخصصی کنند که پس از چند روز، تحقیقات روانپزشکی نشان داد این مرد دچار مشکلات روحی و روانی است و زمان قتل نیز دچار جنون شده بود.  
بنا بر این گزارش با توجه به نظریه پزشکی قانونی قاتل در حال حاضر در تیمارستان به سر می‌برد تا پس از بهبودی نسبی به تشریح قتل و بازسازی صحنه جنایت بپردازد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    جنون .دیوانگی .جنایت .همه اینها لازم و ملزوم یکدیگر هستند .اگر انسانی عاقل و از لحاظ روانی سالم باشد هیچگاه به خودش اجازه نمیدهد که یک زن بیگناه که در عین حال باردار هم هست را قصابی کند .لعنت بر جنایتکاران بیرحم .
  • بدون نام ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    84 15
    جنون و بيماري رواني شده راه دررو واسه جنايتكارا اگه اينطوري باشه كسي رو نبايد قصاص كرد چرا كه همه ي قاتلا بيمار رواني هستن
    • فرهاد A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      0 0
      بیماری های روانی و جنون توسط پزشکان متبحر پزشکی قانونی باید تایید بشن، همینطوری ادعای جنون بشه از سمت قاتل که بیخودی قبول نمیشه
  • تاس A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    18 6
    جنون چیست
  • پژمان GB ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    10 5
    شاید کراک و شیشه و ... زده بوده
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    51 5
    نه پس تورو خدا اعدامش نکنید بذارید راست راست راه بره؟
  • بهنام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    94 2
    چطور یادش بوده بره پول برداره؟ جنون یعنی دیوانگی از خودبی خود شدن، حالا آزادش کنید تا بره یکی دیگه رو هم بکشه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    50 1
    چند وقت پیش یه خبر زده بودین که چند درصد مردم ایران روانی هستن اینم تاییده خبرتون
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    121 3
    یک نفر را بکش پولی به پزشک بده گواهی جنون بگیر. نرو به سربازی پانزده پزشک شما را معاینه می کنندگواهی قطع نخاع می دهند شما کارت معافی می گیری بعد در تیم ملی بازی می کنی. آزاد باش ای ایران آباد باش ای ایران
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    46 1
    این همسایه ها نباید همون ساعت 7به پلیس زنگ میزدند؟نباید توو مدرسه به بچه ها یادبدیم که وقتی پدرشون مادرشون رو کتک میزنه به پلیس خبر بدند؟
    • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
      16 1
      در جایی که ما زندگی میکنم زن جز اموال مرد به حساب میاد..دلش بخواد کنک بزنه میزنه..حالا زن خیلی زرنگ و شجاع باشه که شکایت کنه میتونه دیه بگیره....پلیس هم وارد مسائل خانوادگی نمیشه..مگر اینکه طرف یکی رو بکشه....
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    36 2
    از ساعت 5 عصر همسایه ها فهمیدند که اینها درگیری فیزیکی پیدا کردند و نه به پلیس خبری دادن و نه اقدامی کردن؟ جامعه ی ما داره به کجا میره واقعا؟ اونوقت غربی ها رو مسخره می کنیم که نسبت به هم بی تفاوت اند. بنی آدم اعضای یک پیکرند؟
    • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
      11 0
      احتمالا از بس دعوا می کردن دیگه برای همسایه ها عادی شده بوده. ما هم خودمون یکی توی کوچه مون داریم . هفته ای دو سه بار دعوا و سر و صدا می کنن و همه عادت کردن همدیگه رو هم بکشن کسی کک اش نمی گزه.
  • سجاد A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    6 0
    باید همه مون یاد بگیریم که با یه مراجعه ی ساده به روانپزشک یا روانشناس میتونیم خیلی ساده از وقوع این موارد جلوگیری کنیم. روانپزشک هم مثل دندانپزشک، پزشک قلب، پزشک داخلی خیلی ساده میتونه درمانمون کنه. اگه حس بدبینی داشتیم، اگه فکر آشفته داشتیم اگه حالمون بالا و پایین میرفت مدتی خیلی شاد مدتی خیلی غمگین بودیم، اگه فکر میکردیم باید به کسی یا چیزی آسیب برسونیم، یا بقیه علیه ما توطیه کردن، یا ازین دست . یا بطور ساده هر وقت فکر کردیم فکرمون آشفته شده به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنیم. بیماریهای روحی قابل پیگیری، قابل کنترل و قابل درمان هستند.