رییس فدراسیون کشتی می گوید ترجیح می دهد تا نیمه خالی لیوان را ببیند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛رسول خادم درباره شرایط کشتی ایران در بازی های آسیایی گفت:«کشتی گیران ما در حالی به بازیهای آسیایی آمدند که بیش از نیمی از آنها خستگی ناشی از مسابقات جهانی را به همراه داشتند.به این شرایط باید کاهش وزن بچه ها در برخی از وزن ها را هم اضافه کنید.در مدت چند روز شرایط دشواری را تجربه کردیم.ما در شرایط نسبتا بحرانی وارد بازی ها شدیم.انتظارم از کشتی فرنگی بالاست اما امیدوارم انتظارات مردم به طور نسبی برآورده شده باشد. از عملکرد کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی رضایت نسبی دارم. »

وی ادامه داد:« ترجیح می‌دهم نیمه خالی لیوان را ببینم و به رفع نواقص بپردازم. ما باید شجاعت و جسارت کشتی‌گیران را افزایش دهیم تا در میادین بزرگ‌تر با جرات بیشتری به میدان بروند.در مسابقات انتخابی برخی کشتی‌گیران که قابلیت‌های کمتری دارند جای خود را به کشتی‌گیرانی می‌دهند که توانایی‌های بیشتری دارند. مدیر تیم‌های ملی اسامی کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی و آسیایی کمتر از حد انتظار بودند و کم‌فروشی کردند را به ما اعلام خواهد کرد و ما در شورای فنی در خصوص آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.»

او درباره عملکرد داوران هم گفت:«متاسفانه فضای داوری و مدیرتی این بازی ها کاملا مقابل ما بود.دو مصداق ملموس آن یکی در کشتی آزاد بود و دیگری در کشتی سعید عبدولی.»نامه‌هایی به لالوویچ و شورای المپیک آسیا ارسال کرده‌ایم. این حق‌خوری‌ها در مورد ایران تاریخی بود و ما از طریق فیلا هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. قطعا اعتراض‌های ما تاثیرگذار خواهد بود.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    6 6
    الان نبودن آقاي بنا بيشتر احساس ميشه ، اگر بودن قطعا ً بهتر نتيجه مي گرفتيم
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    5 6
    محمد بنا کجاست
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    3 1
    بنا مربی خوبی است ولی مدام باید نازش رو کشید