فارس نوشت:

مدیر منطقه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از آتش‌سوزی در مجتمع 300 واحدی مشهد خبر داد و گفت: این حادثه تلفاتی را در بر نداشت و هشت نفر نجات یافته‌اند.

ابوالفضل تیموری گفت‌: صبح امروز سه شنبه در پی تماس‌های مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد خبر از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در منطقه وحدت مشهد داده شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه 100 آتش‌نشان برای عملیات اطفای حریق این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، گفت: هم‌اکنون عملیات لکه‌گیری و کاوش ادامه دارد و نیروهای تازه نفس در حال جایگزینی با نیروهای عملیات کننده هستند.

مدیر منطقه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در ارتباط با علت حادثه گفت: تاسیسات برق در طبقه منهای دو این مجتمع مسکونی 300 واحدی دچار آتش‌سوزی شده است.

تیموری گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که به اشتعال در این منطقه کمک کرده است دپو ضایعات کارتن و اقلام قابل اشتعال بوده که به شدت به گسترش آتش‌سوزی دامن زده است.

او گفت: در حال حاضر معاونت عملیات مدیران مناطق سه‌گانه عملیات، افسر نگهبان شیفت و سرپرستان ایستگاه‌ها در محل حادثه حضور دارند و از نزدیک عملیات را سرپرستی می‌کنند.

مدیر منطقه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: خوشبختانه این مجتمع 300 واحدی در حال تحویل بوده و در ساعت آتش‌سوزی افراد کمی در محل حادثه حضور داشته‌اند و بیشتر افراد از پله‌های ساختمان از مجتمع خارج شده‌اند.

تیموری با بیان اینکه از این حادثه هشت نفر نجات یافته‌اند، گفت: از این تعداد دو نفر زائر بودند و یک نفر به علت جراحت به بیمارستان منتقل شده است.


23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =