قلعه نویی و روشن وارد جنگی کلامی شدند و حالا سینه چاکان سرمربی استقلال یک به یک از راه می رسند و این وسط آنچه به کلی فراموش شده احترام کسوت است.

 

آریا صالحی:دعوای رسانه ای حسن روشن و امیر قلعه نویی درحالی هر روز شدت می گیرد که سرمربی آبی ها خودش وقتی واژه ها را به کار می برد این قدر حرفه ای هست که حرمت پیشکسوت تیمش را نگه دارد و با به کار بردن وازه هایی چون ایشان حد خودشان را نگه دارند یا ... جایی برای دفاع باقی می گذارد اما انگار اطرافیانش که نه مثل قلعه نویی سابقه بستن بازوبند استقلال را دارند نه اصلا عکسی با لباس ورزشی داشتند ، طوری وارد دعوا می شوند که قلعه نویی باید کلوی شان را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛حسن روشن با انتقادهای گاه و بیگاهش در سال های گذشته ، همیشه در مقام یک منتقد ، منتقدان بسیاری را برای ادبیاتش داشته است. او گاه چنان تند می رود که از انصاف خارج می شود اما هرچه باشد او حسن روشن است. یکی مثل محمد مایلی کهن. او با سابقه ای روشن در فوتبال ایران. اگرچه به سنین بازنشستگی رسیده و بیشتر وقتش را به انتقاد از خانواده استقلال می گذراند. با این وجود او این قدر پیشینه دارد که وقتی علی نظری جویباری یا هر یک از مسئولان دفتری دیگر باشگاه استقلال بخواهند درباره اش صحبت کنند از واژگان دیگری استفاده کنند. علی نظری حتی اگر امسال در مقام معاون اجرایی تیم خوبی برای آبی ها بسته باشد هم حق ندارد با واژه ای چون:« روشن در حدی نیست که درباره قلعه نویی حرف بزند » به جنگ حسن روشن برود. شاید اگر یکی چون منصور پورحیدری ، علی جباری و دیگر بزرگان استقلال چنین جمله ای را بگویند برای هواداران استقلال قابل قبول باشد اما برای مدیری که هنوز بازیکنان استقلال 20 سال قبلش را که با دوربین یاشیکا به تمرینات آبی ها می آمد و عکس های یادگاری با ستاره ها می گرفتش را به یاد دارند. روزهایی که هنوز هیچ شباهتی به تاجر موفق این سال ها را نداشت ، به کار بردن الفاظی از این دست در نقد حسن روشن قابل قبول نیست. اینکه چطور یکی مثل تظری جویباری به خود اجازه داده وارد جنگ کلامی با روشن شود اشتباهی است که مدیریت استقلال باید پاسخگویش باشند. اینکه چطور مجموعه تحت نظرشان را کنترل نمی کنند و حاصلش مصاحبه هایی از این دست می شوند.

آن هم در شرایطی که حتی امیر قلعه نویی در مقام مربی آبی ها این قدر حرفه ای هست که در انتخاب واژه هایش در دعواهای رسانه ای با پیشکسوتان مراقب باشد.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =