مجتبی محرمی یکی از جذاب ترین پیشکسوتان سرخپوش و همان 8 افسانه‌ای پرسپولیس است.

كاوه علي اسماعيلي: او به خاطر شرايط پرسپوليس نمي‌تواند خوشحالي‌‌اش را پنهان كند و در مصاحبه با خبرآنلاین، اين شادماني را عنوان كرد. 

* مي‌خواهيم با شما در مورد پرسپوليس گپ بزنيم آقا مجتبي!
من اهل حاشيه و انتقاد نيستم. همين الان اين را بگويم.
* ما قصدمان فقط جويا شدن نظرات شما در مورد تيم است. مي‌خواهيد در اين مورد صحبت كنيد؟
بله خدا را شكر كه پرسپوليس در دو بازي گذشته پيروز شد و مردم را اميدوار كرد. من كه خيلي از اين اتفاق خوشحالم. قبلاً روي‌مان نمي‌شد بيرون برويم اما حالا سرمان را بالا مي‌گيريم و با مردم خوش و بش مي‌كنيم. پرسپوليس مي‌برد، ما هم آرامش داريم.
* انتظارمان از پرسپوليس تا چه حد بايد باشد؟
پرسپوليس نايب‌قهرمان بوده و سهميه آسيا دارد. ان‌شاءا... اين فصل جدا از اينكه شانس قهرماني در ليگ و جام‌حذفي داريم، در آسيا هم از گروه‌مان صعود مي‌كنيم.
* البته دودستگي‌هاي زيادي هم در بين هواداران وجود دارد‌؛ برخي سمت دايي را گرفته‌اند و دسته ديگر حامي درخشان هستند.
اين هم نظر مردم است و من نمي‌توانم در موردش چيزي بگويم.
* نظر خودتان چيست؟ شما طرفدار دايي هستيد يا درخشان؟
نه دايي، نه درخشان، من فقط پرسپوليسي هستم و برايم فرقي نمي‌كند كدام‌يك از اين‌ها مربي باشند.


* چرا در اين مورد كه همه پيشكسوتان موضع‌‌گيري كردند، شما موضعي نداريد؟
همه آنها دوستان صميمي و بزرگتر‌هاي من هستند. دوست ندارم ‌ساز مخالف بزنم يا كسي را برنجانم. من دور از فوتبال هستم و مي‌خواهم پرسپوليس را در اوج آرامش ببينم.
* از نگاه شما، هواداران پرسپوليس بايد چگونه رفتار كنند؟
آنها بايد با آرامش دادن به تيم و حمايت از بازيكنان، حاشيه‌ها را كم كنند. حالا يك جابه‌جايي شده، يكي رفته و ديگري آمده اما ما بايد در كنار هم باشيم تا پرسپوليس به هدفش برسد.
* شما گفتيد اميدوار هستيد كه پرسپوليس نتيجه بگيرد اما موضوع اين است كه بازيكنان بزرگي در پرسپوليس بازي نمي‌كنند. يعني اين تيم به اندازه كافي بازيكن مؤثر ندارد. موافقيد؟
به‌هر‌حال نام اين تيم پرسپوليس است و مردم بايد از آن حمايت كنند. پرسپوليس ببازد، آبروي همه ما مي‌رود.
* آقا مجتبي! چه شد كه پرسپوليس رفت به سمت جذب بازيكنان بي‌نام و نشان؟
به نظر من بايد اين‌طور باشد. الان كه ديگر مثل زمان ما نيست. آن موقع، به سختي بايد پرسپوليسي مي‌شدي و براي ماندن در اين تيم بايد زجر مي‌كشيدي ولي حالا حضور در پرسپوليس خيلي آسان شده است. البته باز هم مي‌گويم وقتي زيرساختي نداريم و آقايان پرادعا نمي‌توانند فوتبال پايه را بسازند، پرسپوليس و استقلال هم مجبور مي‌شوند بازيكنان بي‌نام و نشان بگيرند هرچند من مي‌گويم فوتبال متعلق به جوان‌هاست. هميشه كه نمي‌شود پرسپوليسي‌ها و استقلالي‌ها بروند و ستاره تيم‌هاي ديگر را بگيرند. خودشان هم بايد ستاره بسازند.
* يك نفر در فوتبال ايران خيلي شما را دوست دارد به حدي كه هميشه از شما تعريف و تمجيد مي‌كند و به خاطر شما، شماره 8 پرسپوليس را پوشيد. اين ‌فرد را مي‌شناسيد؟
بله، علي كريمي. من هم او را خيلي دوست دارم. او هميشه به من لطف دارد و بايد بداند در قلب من جا دارد. به خدا من هم در زمان فوتبالم، به پيشكسوتان احترام مي‌گذاشتم. فوتبال يعني همين، يعني اينكه به بزرگتر‌هاي‌مان احترام بگذاريم. كريمي هم به من لطف دارد.
* كريمي حالا مربي تيم‌ملي است. شما فكر مي‌كنيد اين انتخاب كروش درست است يا اشتباه؟
بدون‌شك بهترين انتخاب كروش بود. كريمي بازيكن بزرگي بوده و تجربيات زيادي دارد. من مطمئنم كروش از اين انتخاب پشيمان نمي‌شود. كريمي هم بايد از يك جا شروع مي‌كرد و خدا را شكر كه از تيم‌ملي كار مربيگري خودش را استارت مي‌زند. حداقل اينكه از آن يكي مربي پرتغالي خيلي بهتر است!
* منظورتان نلو وينگادا (سرمربي تيم اميد ايران) است؟
بله. من نمي‌دانم فدراسيون چطور و با چه دلايلي اين مربي را گذاشتند روي نيمكت تيم اميد. كارنامه‌‌اش كه مشخص بود، چند سال قبل در عربستان يك قهرماني آورده آن هم به خاطر نسل طلايي عربستان بود نه نبوغ فني اين آقا! در پرسپوليس مگر همين وينگادا نبود كه آن همه بازي را باخت؟ چرا شد سرمربي تيم اميد؟ من مطمئنم شخص كروش او را آورده بود و اين نتايج را گرفت. ربطي به فدراسيون ندارد، كار، كارِ كروش است!

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =