پانا نوشت:

موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان گفت:بهتر است گزارش اقدامات آموزش و پرورش به صورت مکتوب به نمایندگان مجلس ارائه شود.

سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مورد فعالیتهای آموزش و پرورش گفت: به نظر من بهترین عملکرد وزیر، در حوزه پرورشی بوده و توانسته این حوزه را طبق فرمایش مقام معظم رهبری دوباره احیا کند.

او با بیان اینکه آقای فانی از نظر شخصیتی و اخلاقی فردی متدین و شایسته هستند ادامه داد: خوشبختانه در این یک سال در حوزه پرورشی اتفاقات خوبی افتاده است.

موسوی نژاد گفت: در حوزه پرورشی خیز خوب و درستی برداشته شده و همین اردوی ملی مربیان پیشتازان و فرزانگان که دوباره بعد از پنج سال احیا شد، اقدام بزرگی بود .

نماینده مردم دشتستان گفت: البته بهتر است اقداماتی که در این زمینه انجام شده به صورت مکتوب به نمایندگان مجلس ارائه شود تا نمایندگان از عملکرد حوزه پرورشی بیشتر مطلع شوند.

او با اشاره به اینکه حوزه پرورشی دغدغه مهمی است گفت: آموزش و پرورش پس از سالها به حوزه پرورشی هم توجه کرده که این با بودجه کمی که در اختیار دارد، عملکرد قابل توجهی است.

 


231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    7 1
    همین آقا قبل از تعطیلات میگفتند بعد از تعطیلات استیضاح وزیر آموزش پرورش بعد از تعطیلات مجلس رسما با امضای بالا کلید میخورد...
  • لطفی A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    4 3
    خدا پدرمادرتو بیامرزه اقا محمد احتمالا وزیر یکی از اشناهاشو تو اموزش پرورش سمت داده بیخیال شده . هیچ کس دلش برا معلما نمیسوزه ک ..... اینم از نماینده های ملت متاسفم براتون
  • مدیر مدرسه A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    4 1
    آقا تمومش کنید از بس برای خودتون نشستین و حرف زدین بیاین ببینید تو مدارس چه اتفاقی می افته ؟ معاونت پرورشی باید چشم وچراغ مدرسه باشه اما عملا این نیست فقط خدا می دونه تو این حوزه چه اتفاقاتی می افته