حجی زواره در فینال به طلای تکواندو فکر می کند/  سوسن حاجی پور برنز گرفت

سوسن حاجی پور نماینده بانوی تکواندوی کشورمان به مدال برنز رقابت های آسیایی اینچئون دست یافت و مسعود حجی زواره به فینال مردان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سوسن حاجی پور بعد از پیروزی در بازی اول در برابر تکواندوکای قزاقستانی به مصاف رقیبی از تایلند رفت. او در شروع بازی با یک ضربه بالا به سر رقیبش 3 امتیاز گرفت اما یک امتیاز داد .این نتیجه نهایی مسابقه در وقت اول بود اما در ادامه و راند دوم تکواندوکای تایلندی با ضربه ای که به سر ورزشکار ما زد 3 امتیاز گرفت. یک امتیاز هم به خاطر اخطار به رقیبش داد و آبدولیوی او اگرچه یک امتیاز برایش داشت اما در وقت سوم هم یک اخطار دیگر گرفت و 2 امتیاز از رقیبش عقب افتاد. او در 30 ثانیه پایانی یک امتیاز دیگر هم گرفت و فقط یک امتیاز عقب بود. سوسن حاجی پور در 5 ثانیه آخر رقابت را مساوی کرد و کار به پوئن طلایی در راند چهارم کشید تا حداقل شانس رسیدن به مدال برنز را از دست ندهد.

در راند چهارم حاجی پور که 2 اخطار از رقیبش داشت باید حتما امتیاز اول را می گرفت. او در ده ثانیه پایانی با یک ضربه آبدولیو توانست امتیاز پیروزی را بگیرد و به رقابت نیمه نهایی برسد.

او در نهایت، مقابل حریفی از چین تایپه قرار گرفت که برنده این مبارزه به فینال می رفت اما سوسن حاجی پور نتیجه بهتر از شکست 5 بر صفر نداشت و تلاش هایش به بار ننشست تا فینال را از دست بدهد اما با این حال این تکواندوکار خوب کشورمان به مدال برنز دست یافت.  

اما در وزن 74- مسعود حجی زواره پس از عبور از سد حریفی از هند، موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد. حجی زواره که با قدرت و تکنیک خوب خود تا به حال بالا آمده، شانس بالایی برای کسب مدال طلا دارد. او در نیمه نهایی موفق شد از سد حریف قدرتمند و فیلیپنی خود عبور کرده و به فینال برسد. حریف حجی زواره در دیدار نیمه نهایی دچار مصدومیت سختی شد و نتوانست به کار ادامه دهد تا مسعود حجی زواره در وزن 74- در فینال حاضر شود و شانس ما برای مدال طلا را افزایش دهد. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقوقدان تاجی FI ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    7 1
    فوق العاده بودی انشاألله که طلایی بشی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    5 2
    کیجا بابلی
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    8 2
    فقط طلا می خوایم بقیه مدالها تو رده بندی بدرد نمی خوره
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    2 6
    چین طایفه حاجی پور رو لوله کرد