روزنامه شرق نوشت:

ماموران شهرداری ملارد اوایل سال‌جاری به پلیس گزارش دادند جسد مردی جوان را در میان زباله‌ها پیدا کرده‌اند. هویت این مرد مشخص و خانواده‌اش در تحقیقات پلیسی شناسایی شدند. مقتول 28‌ساله مهرداد نام ‌داشت. پس از انتقال جسد مهرداد به پزشکی‌قانونی، همسر او به نام زیبا مورد بازجویی‌ قرار گرفت و گفت: «من نمی‌دانم شوهرم را چه‌کسی کشته شاید قربانی زورگیری شده‌ است چون شوهرم مسافرکش بود و ممکن است مسافران از او زورگیری کرده و وی را کشته‌ باشند.» در حالی‌که شماره پلاک خودرو مهرداد در اختیار پلیس قرار گرفت زیبا نیز به‌صورت نامحسوس زیرنظر گرفته و مشخص شد این زن با مردی غریبه ارتباط دارد. به این ترتیب زیبا بازداشت شد تا درباره روابطش و احتمال نقش‌داشتن در قتل توضیح دهد.   این زن بعد از چندروز مقاومت به جرمش اعتراف کرد و گفت: «سال‌ها قبل با پسری به نام شهرام آشنا شدم و رابطه عاشقانه‌ای را برقرار کردیم.
وقتی شهرام به خواستگاری‌ام آمد، خانواده‌ام موافقت نکردند و بعد هم بلافاصله مرا شوهر دادند. اینطور بود که با مهرداد ازدواج کردم. شش‌سال از این ازدواج گذشته ‌بود که یک‌روز شهرام به من زنگ زد. او خواست دوباره با هم رابطه داشته ‌باشیم. به من گفت اگر از شوهرم جدا شوم این‌بار دیگر به رضایت پدرم برای ازدواج نیازی ندارم. ارتباط من و شهرام اینطوری بود که زیاد شد. به خانواده‌ام گفتم می‌خواهم از مهرداد جدا شوم و با شهرام ازدواج کنم. آنها مخالفت کردند وضعیت من اصلا خوب نبود. نقشه قتل شوهرم را کشیدم و شهرام هم قبول کرد آن را اجرا کند.»


متهم گفت: «روز حادثه شهرام به بهانه اینکه می‌خواهد ساختمانی را نقاشی کند دنبال شوهرم آمد و او را برد. چون شوهرم نقاش بود، آمدن مشتری چندان عجیب نبود. بعد هم که او را به قتل رساند و جسدش را در زباله‌ها انداخت.»  اعترافات این زن باعث بازداشت شهرام شد و او نیز اظهارات زیبا را تایید کرد و گفت: «من هیچ‌‌وقت نتوانستم زیبا را فراموش کنم و‌ سال‌ها طول کشید تا بتوانم شماره تماسش را پیدا کنم و از او خواستم جدا شود. نمی‌خواستم به مهرداد آسیبی وارد کنم اما خانواده زیبا با او مخالفت کرده‌ بودند. راهی برای رسیدن ما دونفر به‌هم نبود و چاره کار را در قتل دیدیم. روز حادثه زیبا به من گفت شوهرش در خانه ‌است و حالا بهترین موقعیت برای اجرای نقشه‌ای است که داشتیم. من هم مقابل خانه او رفتم و به مهرداد گفتم کسی آدرسش را داده تا برای نقاشی خانه‌ام پیشش بروم. او سوار ماشینش شد و به راه افتادیم. در جایی مناسب با او درگیر شدم و با واردآوردن ضربه‌ای ابتدا وی را بیهوش کردم، سپس به قتل رساندم و جسدش را میان زباله‌ها انداختم. فکر نمی‌کردم جنازه پیدا شود.» پرونده با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه شهرام به اتهام مباشرت در قتل و زیبا به اتهام معاونت در قتل روز گذشته برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378135

برچسب‌ها