۰ نفر
۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
لیلا اوتادی: سر شیرینی هایم دعواست!

لیلا اوتادی که این روزها مشغول بازی در سریال "زخم" است در پشت صحنه های فیلمبرداری این سریال حرف های جالبی درباره خودش علایق اش زده است .

باورتان می شود یک نفر اینقدر در شیرینی پزی استاد باشد که دوستانش از خارج کشور تقاضا کنند برایشان شیرینی پست کند؟! لیلا اوتادی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون یک آشپز قهار است. البته این تنها هنر او نیست و به قول معروف از هر انگشتش یک هنر می ریزد. این بازیگر سینما و تلویزیون مثل خیلی از دخترها عاشق خرید، آرایشگاه و آشپزی است.

 

 

 

 

 

منبع : تی وی پلاس 

2424

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    29 7
    الان دقیقا این مصاحبه یعنی چی؟ خبر آن لاین می شه بگی ما هم بدونیم
  • سیامک A1 ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    76 8
    با همه ی این احوال من قصد ازدواج ندارم ... کی زن بازیگر میخواد ؟ اونم بازیگرای زن کشورمون که تو زندگی واقعیشون هم نمیتونن فیلم نیان ... میدونم خیلی ها با حرفم مخالفن ولی اگر به سینما کلاسیک به کارگردانی کسری رضایی در شب های شبکه نمایش نگاه کنید ... اصول زندگی هنرمندهای واقعی در عرصه ی سینما رو در دهه های 40 تا امروز رو میتونید با بازیگرای خودمون مقایسه کنید ... این خانوم یا بازیگرهای دیگه در تمام فیلماشون تنها رنگ ماتیک و لباس تنشون فرق میکنه ... مطمئن باشید هیچ نقش متفاوتی را نمیتوانن بازی کنن ... این هم از هنرهای دیگر این خانوم هست که با توجه به اینکه بازیگر هستش اما نمیتونه نقش متفاوت بازی کنه ... مهم نیست شیرینیت چه طعمی داره ... مهم بازیتون خانوم اوتادی ... میدونم چاپ نمیشه این نظر :
    • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
      14 4
      دمت گرم خوب گفتی
  • یک شهروند A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    2 28
    خب بایدم بلد باشه بالاخره باید بره کنج آشپزخونه اصلا میدونی چیه زن باید بوی قورمه سبزی بده باید کارای خونه رو انجام بده باید لباسای آقاشونو بشوره و اتو کنه و ... حالا این زن هر کی میخاد باشه اوتادی که چه عرض کنم گنده تر از ایشونم باید بره کنج آشپزخونه