معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاحیه «دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران» از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید کرد.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران امروز به مدت ۳ روز در مصلی تهران افتتاح شد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در بازدید از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت با اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه طب سنتی توسط این معاونت آشنا شد.

همچنین محمود خدا دوست، معاون طب سنتی وزارت بهداشت در این بازدید توضیحاتی را در زمینه توانمندی ها و ظرفیت های طب سنتی ارائه داد. مباحث حکمی، اخلاقی و رویکرد حکیم پروری در امر آموزش و تربیت نیروی انسانی دست  اندر کار حوزه سلامت و غفلت از درمان های موثر بومی در برخی از بیماری ها که طب رایج برای آنها درمان قطعی ندارد و استفاده از ظرفیت طب سنتی در اصلاح سبک زندگی و سلامت با توجه به ریشه دار بودن آن در فرهنگ و باور مردم، از جمله مباحث مهمی بود که خدا دوست در بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه معاونت طب سنتی به آنها اشاره کرد.

 در این مراسم معاون طب سنتی پیشنهاد برگزاری جشنواره اهدای نشان حکمت به برگزیدگان و اسوه های اخلاقی و حکمی و دست اندرکاران حوزه سلامت از جمله جامعه پزشکی را ارائه داد.

46236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =