خانه ملت نوشت:

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس٬ از رایزنی فراکسیون متبوعش برای دعوت از قالیباف و همچنین ابتکار خبر داد وگفت: بررسی راهکارهای مقابله با مگس سفید محور اصلی جلسه خواهد بود.
محمدجواد نظری‌مهر با یادآوری دستور کار فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس در هفته جاری، گفت: این فراکسیون چهارشنبه هفته جاری برای بررسی مشکلات محیطی از جمله قطع بی‌رویه درختان در محیط شهری به ویژه تهران٬ بحران آب و همچنین مگس سفید تشکیل جلسه خواهد داد.

نماینده مردم بندرگز٬ بندرترکمن٬ گمیشان و کردکوی در مجلس شورای اسلامی٬ از رایزنی فراکسیون محیط زیست مجلس برای دعوت از شهردار تهران و همچنین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: بررسی راهکارهای مقابله با مگس سفید محور اصلی جلسه خواهد بود.

او با تاکید بر ضرورت مقابله هر چه سریع‌تر با مگس سفید٬ گفت: پایداری هوا و نبود ریزش‌های جوی در چند هفته اخیر علت اصلی ماندگاری مگس سفید در سطح تهران است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه با تغییر دمای هوا و همچنین وقوع بارش شاهد از بین رفتن مگس سفید خواهیم بود٬ گفت: با این حال با توجه به پایداری هوا این موضوع در فراکسیون محیط زیست مجلس با حضور مسئولان بررسی خواهد شد.

 

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    3 0
    مگس‌های قرمز کم بودن مگسهای سفید هم اضافه شدن
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    6 5
    مردم غرب کشور ، بخصوص خوزستان بیشتر از 15 ساله دارن خاک و ریزگرد می خورن.... از سمت کشور دوست و برادر عراق.... آب آشامیدنیشون هم فاضلاب کارونم که خشک شد... بعد از 8 سال جنگ...حالا هم اینطور.... براشون چکار کردید که حالا دلواپس "مگس سفید" شـــدیــــــد؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    7 2
    امسال که تمام شد. کارشناسان ایده بدهند چه کنیم که سال آینده با این مشکل روبرو نشویم.
    • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
      15 1
      امسال کجا تموم شد ما در منطقه 6 بیچاره شدیم از دست این مگس ها . فکری بکنند
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    4 4
    مگه مگس کش ندارید؟