رییس کمیته ملی المپیک ایران می گوید از نحوه انتخاب کاروان اعزامی به بازی های آسیایی راضی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به  بازی های آسیایی؛کیومرث هاشمی در حاشیه فینال مسابقات قایقرانی بازی‌های آسیایی اینچئون گفت:«امروز روز مهمی بری کاروان ایران مانند دیروز و روزهای پیش رو است . امیدوارم امروز هم بتوانیم مدال‌های خوبی کسب کنیم.»

وی در خصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران در اینچئون گفت:« براساس برآوردی که داشتیم کاروان تا به امروز خوب عمل کرده است. شاید پیش بینی کسب مدال در برخی رشته‌ها را می کردیم که موفقیتی حاصل نشده اما دیگر رشته‌ها جبران کرده و به مدال رسیدیم.معمولاً از امروز به بعد مدال آوری ما آغاز می شود. پیش از این هم اینطور بوده است و در روزهای پایانی موفق به کسب مدال شده‌ایم.»

هاشمی در خصوص روند انتخاب کیفی کاروان ایران و اینکه این نوع انتخاب با استقبال وزارت ورزش نیز روبه رو شده است، گفت:« البته این کار جدیدی است که صورت گرفته، آن‌هم به دلایلی مختلف. ما اینجا از دوستان رسانه خواهش می‌کنیم با تحلیل‌های خود از عملکرد کاروان به ما کمک کنند تا ببینیم این نوع تغییر درست بوده است یا خیر.»

وی با یادآوری اینکه بازی‌های المپیک با پیکارهای آسیایی متفاوت است،ادامه داد:« البته نوع اعزام کیفی برای بازی‌های المپیک امکان‌پذیر نیست، چرا که راهیابی و کسب سهمیه این مسابقات به نوعی کار کیفی است. البته ما می‌توانستیم جدی‌تر از این کاروان را انتخاب کنیم. در عین حال به این نکته هم توجه داشتیم که تمام فدراسیون‌ها علاقمند به حضور ورزشکارانشان در بازی‌های آسیایی بودند که حق هم داشتند اما ما هم با محدودیت‌هایی روبه رو بودیم. در مجموع از نحوه انتخاب کاروان راضی هستیم و قطعاً در فضای تفاهم کار بهتر انجام خواهد شد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    2 1
    ببینیمو تعریف کنیم اگه امیدت به کشتی باشه من که چشمم آب نمیخوره