روابط عمومی وزارت اطلاعات از عملیات سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران توسط بی‌بی‌سی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، تلاش شبکه بی‌بی‌سی فارسی برای سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران ناکام ماند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف و رصد هوشمندانه، عملیات سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.

شبکه معاند بی‌بی‌سی برای جبران ناکامی‌های خود با استفاده از عناصر وابسته داخلی، بر خلاف عرف و قوانین حاکم بر رسانه‌ها و حقوق بین‌الملل اقدام به سرقت اسناد تاریخی از مراکز اسناد آرشیوی رسمی نمود که این عملیات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و اقدام لازم صورت پذیرفت.

اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

23/212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    درود خداوند بر سربازان گمنام امام زمان عج
  • بی نام GB ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    99 67
    والا فعلا که بنظر می رسه شبکه من و تو این سرقت رو قبل از بی بی سی انجام داده و فیلمهایی که قبلا فقط تو آرشیو صدا و سیما بود الان به راحتی در برنامه های این شبکه دیده میشه.
  • عباس IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    4 0
    سلام،اسناد مهم تاریخی ،جغرافیایی ،اجتماعی،سیاسی ونظامی کشور باید در مکانهای سری ومخفی نگهداری شوندنه در مکانهای قابل دسترسی برای همگان مانند کتابخانه ملی یا موزه ها که براحتی با انجام نقشه های بسیار ساده قابل سرقت است وتنها تصاویر یا کپی یا بدل آنها باید در دسترس همگان قرار گیرد.برای مثال لوح خط میخی جزیره خارک که تنها سند مالکیت وحضور ما در هزاره های گذشته در جزیره خارک بود بوسیله دشمنان حاکمیت ما که احتمالا جاسوسانی از کشور های عربی جنوب خلیج پارس بوده اند نابود شد.