امیر قلعه نویی که در تمرین روز شنبه تیمش بازیکنان ملی پوشش را به کم کاری متهم کرده است در یک گفت و گوی رادیویی با اطمینان بالا از قهرمانی گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره تیمش گفت:« شما بازی را ببینید. آنها بعد از گل اول شان تا گل دومی که خوردیم هیچ موقعیتی نداشتند درحالی که ما موقعیت های زیادی از دست دادیم. با این وجود من به شما می گویم استقلال امسال به راحتی قهرمان می شود.» او در بخشی دیگر از حرفهایش درباره جرایم انضباطی اش هم گفت:« به نظرم کمیته انضباطی حکم های محرومیت من را از حکمی که بار اول صادر کرده کپی می کند. چرا هر بار جریمه من 3 میلیون تومان است. چرا 3 میلیون و 100 هزار تومان نمی شود؟ بار قبل که جریمه شدم گفتم چرا؟ گفتند حس مان این بود که با ساموئل وقتی داشت به رختکن می رفتی بد حرف زدی! احکامی که درباره من صادر می کنند عین فیلم های تکراری اوایل انقلاب است.»

مربی استقلال امروز قبل از تمرین تیمش به شدت از بعضی ملی پوشان تیمش انتقاد کرد و گفت آنها بعد از جام جهانی برای تیم آن طور که باید بازی نکردند. خسرو حیدری ، هاشم بیک زاده و آندو تیموریان متهمان اصلی در حرف های قلعه نویی هستند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =