۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

تسنیم نوشت:

فردی در اوکلاهمای آمریکا با ورود به یک کارخانه مواد غذایی یکی از همکارانش را سر برید و فرد دیگری را به شدت زخمی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، یک کارگر اخراج شده کارخانه فرآوری مواد غذایی در منطقه اوکلاهما که به تازگی به اسلام گرویده بود یکی از همکاران خود را سر برید و پیش از آنکه مالک کارخانه به سوی وی تیراندازی کند فرد دیگری را نیز به شدت زخمی کرد.

پلیس اعلام کرد این فرد که آلتون نولن نام داشت ابتدا به سوی درب اصلی کارخانه حرکت کرد و در آنجا با حمله به کولن هافورد 54 ساله سر وی را برید. وی برای این کار از یک چاقوی استاندارد استفاده کرد اما به گفته پلیس وی از همان چاقو برای ضربه زدن به تریسی جانسون 43 ساله استفاده کرده است. به اعتقاد پلیس وی قصد کشتن این زن را نیز داشته است. پلیس همچنین به این مطلب اشاره کرد که مظنون با هیچ‌یک از این افراد رابطه‌ای نداشته است.

رئیس کارخانه که معاون دفتر کلانتر اوکلاهاما نیز است پس از حمله وی به قربانی دوم به سوی نولان تیراندازی کرد. نولان که زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافته و پس از بهبود از وی بازجویی خواهد شد.

برخی از کارگران این کارخانه اعلام کرده بودند که وی به تازگی به اسلام گرویده بود و در تلاش بود تا همکاران خود را نیز به این دین دعوت کند. البته پلیس اعلام کرد که در بازرسی‌های انجام شده از منزل این فرد مدرکی دال بر ارتباط وی با گروه‌های افراطی مانند داعش یافت نشده است.

مقامات محلی به همکاری خود با پلیس فدرال آمریکا برای انجام تحقیقات گسترده درباره گذشته این فرد ادامه می‌دهند. البته در سوابق این فرد مواردی مانند حمله و ضرب و جرح افسر پلیس و همچنین فرار از بازداشت نیز دیده می‌شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    تسنيم جون تو ايران هيچ حادثه اي اتفاق نميفته همه چي گل و بلبله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    65 4
    مردم میخوان سرهم ببرن با چاقوی استاندارد می برن .
  • بی نام US ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    67 67
    حالا دیگه هر وحشی گری میشه میچسبونن به مسلمونا، کم مونده بگن هیتلر هم مسلمان بوده