نسیم نوشت:

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با شهریه‌های فعلی، این دانشگاه سالانه با ۱۰۰ میلیارد تومان ضرر مواجه می‌شود. امسال به دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان وام ازدواج با سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

سعید کاردار در نشست خبری در حاشیه جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه با شهریه‌های فعلی سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان ضرر می‌دهد، اما ما همچنان حداقل افزایش شهریه‌ها را برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه وام شهریه به تمام دانشجویان این دانشگاه تعلق می‌گیرد، افزود: دانشجویان تا ۵۰ درصد مبلغ شهریه خود را می‌توانند به صورت وام دانشجویی دریافت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این دانشگاه با بانک‌های مختلف برای اعطای وام ازدواج تفاهم‌نامه امضاء کرده‌ است، اظهار داشت: دانشجویانی که از ششم شهریورماه سال جاری ازدواج کرده‌اند، می‌توانند ۱۰ میلیون تومان وام ازدواج با سود ۱۲ درصد دریافت کنند و اگر زوجین دانشجوی این دانشگاه باشند، مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

کاردار خاطرنشان کرد: سالن‌های دانشگاه آزاد در ایام تعطیل و شب‌ها به صورت رایگان برای انجام مراسم ازدواج به دانشجویان متقاضی تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد ازدواج در دانشگاه آزاد گفت: این ستاد کمیته‌های تخصصی مختلفی دارد که از کمک‌های خیرین نیز در این کمیته‌ها استفاده می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: برای شش ماه آینده این دانشگاه می‌تواند به ۲۲ هزار دانشجو، وام ازدواج پرداخت کند که تاکنون ۶۰۰ دانشجو برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده‌اند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    34 1
    واقعا از اينكه اين قدر به فكر دانشجوها هستيد ممنويم
  • بی نام RO ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    31 1
    به معاونتهاي آموزشي و پژوهشي و .. و اساتيدتون كمتر حقوق ميليوني بدهيد به جاش سطح علمي را بالا ببريد
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    4 1
    اقایانی که در راس هرم دانشگاه ازاد هستید .شمارو بخدا بفریاد مردم برسید .اخه مگر میشود دانشگاهی خود سر خود رای هر کاری دلش میخواد انجام بده . اون از شهریه اون از جذب دانشجو بدون در نظر گرفتن ظرفیتها از همه بدتر در مقطع کارشناسی ارشد که در بعضی از واحدها به والله بیش از ده برابر ظرفیت دانشجو جذب میکنن . ای خدا به داد اموزش عالی برس .
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    8 0
    نتیجه ساخت دانشگاه توی هر شهرکوچک و روستا همینه.......نگید ضرر....بگید.....کم شدن سود مان
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    6 5
    درسته شهريه را بي خودي بالا بردند ولي باز نسبت به شهريه مدارس،شهريه دانشگاه ازاد ارزانتره،