بهرام افشارزاده باورش نمی شد در نبودش تیمش 3 هفته متوالی با شکست زمین بازی را ترک کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مرد کهنه کار ورزش ایران که چون همیشه به دعوت شورای المپیک آسیا و به عنوان یکی از اعضای اصلی معاونت های این تشکیلات به افتتاحیه بازی ها رفته بود در کمتر از دو هفته در نبودش شاهد 3 باخت تیمی شد که در ابتدای سال برای قهرمانی بسته شد. تیمی که حتی از سقف پرداختی ها عبور کرد تا کادرفنی آن دغدغه ساختن تیم خوب برای بازی ها را نداشته باشد. افشارزاده که یکی از تکنیسین های ورزش اسیاست حرف هایش را از بازی های آسیایی شروع می کند و خیلی امیدوارانه سخن می گوید:« باید به دوستان در وزارت ورزش و کمیته المپیک دست مریزاد بگویم . با همه مشکلات مالی که داشتیم با روند مدال های گرفته شده و شانس های پیش روی مان به نظرم از مرز 15 مدال طلا می گذریم که با روند بازی ها همین تعداد مدال هم می تواند ایران را به سکوی چهارم یا پنجم بازی ها برساند. دو مدال طلای ارزشمند بچه های دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان نشان از ثمربخش بودن سرمایه گذاری روی ورزش های پایه است. اگر این روند در قایقرانی هم اتفاق بیفتد و در رزمی ها تکونادو و کاراته بتوانند به کمک مدال های کشتی مان بیایند ، من بهشدت امیدوارم که تیم با همه مشکلاتی که داشت حتی بتواند از جایگاه چهارمش هم دفاع کند.»

او البته می گوید 3 تیم اعزامی به بازی ها نتوانستند موفق عمل کنند:« با اتفاقات تلخی که بعد از المپیک برای وزنه برداری افتاد و حذف مربی تیم ، باید پیش بینی این نتایج هم می شد . به هر جال باید آن اتفاق تلخ بهتر مدیریت می شد. در جودو هم نتوانستیم آنی باشیم که انتظارش را داشتیم در ووشو به شخصه انتظار مدال های خوشرنگ تری داشتم اما شرایط حاکم بر مسابقات اجازه بیشتر از این را به بچه های شایسته مان نداد. در فوتبال هم که دور از انتظار بودیم . امیدوارم طوری برنامه ریزی کنند که اقلا قبرای انتخابی المپیک ناکام نمانیم. حیف است این همه استعداد فرصت حضور در المپیک را از دست بدهند.»

افشارزاده هرچه درباره بازی های آسیایی با هیجان صحبت می کند ، دل و دماغ درستی برای گفتن از استقلال ندارد. او که صبح شنبه جلسه ای طولانی با علی فتح الله زاده داشته درباره این نشست با مدیر پیشین می گوید:« ایشان آمدند ، نشستیم و مدارک مالی را بررسی کردیم. البته یکسری ابهاماتی در مدارک هست که قرار شد در فرصتی 2 هفته ای آقای فتح الله زاده این ابهام ها را برطرف کنند و اسناد اصلاحی مالی را در اختیارمان بگذارند. حالا امیدواریم که این اتفاق هرچه زودتر بیفتد و ما بتوانیم اسناد مالی دقیقی برای تیم داشته باشیم چون این اسناد در روند پروسه انتقال تیم برای خصوصی سازی بسیار مهم هستند. برای اینکه نهادهای تصمیم ساز بتوانند خیلی دقیقتر روی اموال باشگاه قیمت بگذارند .»

مدیر استقلال وقتی با سئوالی درباره نتایج اخیر تیم روبرو می شود می گوید:« به هر حال نتایج 3 بازی اخیر که قابل قبول نیست. اتفاقا امروز نشستی با آقای ماجدی سرپرست تیم داشتم و از ایشان گلایه کردم . به هر حال ذهواداران انتظار نتایج بهتری را دارند. ایشان هم دلایل فنی درباره این اتفاقات را گفتند و قرار شد کادرفنی با جدیت هرچه بیشتر پیگیر باشند تا نتایج تیم بهتر باشند. به هر حال بچه ها موقعیت های زیادی را در این بازی ها از دست دادند و نتایج هم متاسفانه ناموفق بوده اما اتفاق خاصی نیفتاده و تیم ما هنوز در کورس است و امیدواریم که تیم دوباره اوج بگیرد.»

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که قلعه نویی بعد از این سه شکست وعده قهرمانی در لیگ را داده است ، می گوید:« انشالله که این طور باشد. ایشان در صحبتهای بعد از بازی شان قول قهرمانی تیم را داده و ما هم امیدمان به قولی است که آقای قلعه نویی داده . قلعه نویی در سال های قبل موفق عمل کرده و امسال هم ما به توانایی های او و بازیکنان تیم امیدواریم. البته از یاد نبریم که هنوز هم تیم ما بالای جدول است و شرایط امتیازی خوبی دارد اما همه باید تلاش کنیم که تیم دوباره در مسیر صعودی قرار بگیرد و قدر فرصت ها را بیشتر بداند.»

 4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =