تسنیم نوشت:

سخنگوی وزارت کشور از دستور کار وزارت کشور برای اصلاح قانون انتخابات خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌های وزارت کشور در این دوره اصلاح قانون انتخابات است و الآن در مرحله تجزیه و تحلیل و کارهای مطالعاتی هستیم.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور از دستور کار وزارت کشور برای اصلاح قانون انتخابات خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌های وزارت کشور در این دوره اصلاح قانون انتخابات است که قانون انتخابات بروزرسانی شود و الآن کار مطالعات آن شروع شده است.
او گفت: قرار است ضعف‌هایی که در قانون انتخابات فعلی وجود دارد، رفع شود و الآن در مرحله تجزیه و تحلیل و کارهای مطالعاتی هستیم.
سخنگوی وزارت کشور همچنین در مورد پیش‌نویس قانون فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در مراحل نهایی است، گفت: آقای وزیر کشور به‌زودی پیش‌قانون فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را به دولت تقدیم خواهد کرد که نوآوری‌های قابل توجهی دارد و آقای دکتر رحمانی‌فضلی سر فرصت آنها را شرح خواهد داد.
امیری با اشاره به اینکه اخیراً جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب برگزار شد، گفت: 35 پرونده در این جلسه بررسی شد که 5 پرونده مربوط به احزاب سیاسی بود و 30 پرونده نیز صنفی و اقلیت‌های مذهبی بود.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =