استرسش بالا بود ، کتش را در آورد و داشت در باد سردی که سبب شده بود یحیی گل محمدی دور خودش پتو بپیچد ، او داشت عرق می ریخت . استرس ناشی از باخت ، از سومین باخت متوالی او را اینچنین خیس عرق کرده بود.

 

آریا صالحی: مدام چند عبارت را تکرار می کند. عدالت فوتبالی ، شانس و قهرمانی این فصل برای ماست. او استاد بازی الفاظ است در روزهای ناکامی. روزهایی که سکه شانس برایش نمی چرخد. استقلال و ذوب آهن البته یکی از زیباترین بازی های این فصل لیگ بود اما استقلال همه همان مشسکلاتی را در این بازی داشت که پیشتر در روز بردن تیم های ساده تری مثل نفت مسجد سلیمان ، استقلال خوزستان یا سایپا داشت.بازی هایی که استقلال را صاجب پشتوانه ای از امتیاز کرده تا هنوز با 3 باخت متوالی بالانشین باشد. این سه شکست متوالی اما برای قلعه نویی یک رکورد بود او رکوردهای شخصی اش در ناکامی را شکست. مربی استقلال بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی این رکورد ناکامی را به گردن بهانه هایی انداخت که بارها پیشتر از این واژه ها بهره برده بود. او که عادت دارد در ناکامی ها از تماشاگران گرفته تا داور ، اهالی کوفه بی عدالتی فوتبال و زمین نامناسب را به کارمی گیرد ، این بار هم همین مسیر را پیش رفت و البته زیرکانه به هواداران تیمش رویای آینده را فروخت. اینکه پیشتر تیم هفدهم لیگ را قهرمان کرده پس قهرمانی تیم دوم لیگ که دیگر برایش کار سختی نیست. قلعه نویی اما شاید از یاد برده وقتی تیم او در هفته پنجم در جایگاه هفدهم لیگ بود ، شرایط طور دیگری بود. اختلاف بین کادرفنی و مدیریت وقت را هنوز اهالی فوتبال از یاد نبرده اند. روزگاری که قرار بود استقلال به خواست کادرفنی ، مدیریت جدیدی را تجربه کند اصلا با رخ دادن آن اتفاق استقلال متحول شد. این بار اما مشکل استقلال هیچ یک از مشکلات قبلی نیست که ریشه در افکار سرمربی دارد. او که این روزها سخت درگیر است.درگیر اتفاقات بیرون از فوتبال. به تجارت جدیدش مشغول شده و برای اولین بار در همه سالهای اخیر او میداندار تمرینات تیمش نیست. اینکه مدام تلفن همراهش را در دست دارد و حواسش به تجارت جدید شیشلیک است. او که غیر از دغدغه های کاری خارج از فوتبالش تنها به تقابل با منتقدان فکر می کند ، با چند چالش فنی روبروست. اینکه هیچگاه نتوانست حریف ساختار دفاعی تیمش شود و راهی برای کانال هایی پیدا کند که در ضدحمله ها نصیب رقیبان می شود. حفره بین امید ابراهیمی که پیش می آید تا امیرحسین صادقی که هنوز آن طراوت قبل از جام جهانی را ندارد. او همان طور که خود گفت هنوز نتوانسته ملی پوشانش را به آمادگی لازم روحی برساند و البته هرچند می گوید تیمش از نظر بدنی در بالاترین سطح قرار دارد اما تیم فیزیکی او نمی تواند برتری بدنی اش را مثل چند هفته اول به رقیبان دیکته کند . این ها البته بی شک نه ربطی به اجنبی ها دارند ، نه اجنبی پرستان و نه کارلوس کروش .

قلعه نویی که موفقیت های بی مانند او در لیگ ، نتایجش را منحصر به فرد کرده ، خود بهتر از همه می داند تیمش چرا نتیجه نمی گیرد. او خوب  می داند مشکلاتش بیش از همه ریشه در شرایط خاص این روزهایش دارد. اینکه انرژی باقی مانده اش را خرج جدال با منتقدان می کند شده پاشنه آشیل سرمربی استقلال.او که شاید باید خیلی حرفه ای گوش به دوست و همکارش کارلوس کروش  بدهد و همه تمرکزش را صرف بهبود شرایط استقلال کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =