تسنیم نوشت:

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان به قوه‌ قضاییه در خصوص عدم ثبت طلاق در هفته ازدواج پیشنهادی را ارائه داده است.

محمودگلزاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خصوص هفته بدون طلاق اظهار داشت: فردا نشستی با اصحاب رسانه در خصوص این امر و برنامه‌های هفته ازدواج برگزار خواهیم کرد چرا که این هفته بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: ما به قوه‌ قضاییه در خصوص عدم ثبت طلاق در هفته ازدواج پیشنهادی را ارائه کرده‌ایم تا به صورت نمادین این امر صورت گیرد تا هفته‌ای بدون طلاق داشته باشیم که البته باید قوه قضاییه در این زمینه موافقت کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش داریم با همکاری قوه قضائیه در هفته ازدواج هیچ طلاقی در کشور ثبت نشود و در راستای ازدواج بیشتر و ارزشمندی این هفته گامی موثر برداریم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاکی A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    19 0
    چطوری میخواهید حلال خدارا حرام کنید،بهتربگویم مکروه ترین حلال خدارا...بخاطر آمار منفی وتبعات اجتماعی این حق شرعی وقانونی را مصادره میکنید و این درحالیست که آنهایی که نمیتوانند ادامه دهند وشما حق قانونی آنها را با سنگ اندازی نه به خاطر خدا که به خاطر آمارسازی به چالش میکشد،به گناهی مرتکب میشوندکه از فعل مکروه طلاق بسی بدتر است،شایدیک طلاق آغاز۲ازدواج موفق باشد،،،پس کاری نکنید که از آنسوی پشت بام بیفتیم
  • بی نام CN ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    15 1
    به جای اینکه دلایل طلاق ها رو پیدا کنن وحل کنن .هفته طلاق بدون ثبت طلاق .. واقعا که خجالت نمیکشن
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    15 0
    یعنی یک هفته به اجبار هیچ طلاقی رو ثبت نکنن گامی موثر برداشته میشه در راستای ارزشمندی و ازدواج بیشتر.عجب
  • سینا A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    16 0
    زوری که نمیشه...ایده خلاقانه اومدین بزنین؟
  • پدر A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    4 0
    برای حل معضل طلاق تسهیلات معیشتی فراهم کنید برای ازدواج مجدد تسهیلات فراهم کنید چطور برای برای معتاد و مرتاض وزندانی وبزه کار تسهیلات فراهم شده برای مادران آینده وتجدید فراغ انها یا رجعت تمهیداتی اتخاذ نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟