نسیم نوشت:

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: طرف غربی نشان داده که نه در گفتار صادق است و نه در عمل.

بهرام بیرانوند، عضو فراکسیون اصولگرایان در خصوص مولفه‌های یک توافق مناسب، گفت: توافق هسته‌ای خوب این است که پرونده هسته‌ای ایران عادی شود و بر اساس آنچیزی که در NPT آمده است، کشور ایران هم از حقوق خودش بهره‌مند شود منتها غربی‌ها به پرچمداری آمریکا دنبال این هستند که حق ما را سلب کنند و به بهانه انرژی هسته‌ای علیه کشور ما فشار زیادی را تحمیل کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا این صداقت را ندارد که مستقیما حرفش را بزند بلکه پشت دستگاه‌های بین المللی خودش را پنهان می‌کند.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ایرانی باید به این نتیجه برسد که طرف غربی ما نه در گفتار و نه در عمل صادق است، تصریح کرد: الان شرایطی است که اگر مقاومت کنیم می‌توانیم خواسته‌های نظام را به طرف غربی و آمریکایی تحمیل کنیم؛ غربی‌ها در مورد ملت ایران کار نکرده ندارند و بقیه تهدیدهای آنها تهدیدات پوشالی است لذا تیم مذاکره کننده باید مقاومت کند.

بیرانوند در پایان تصریح کرد: ما باید تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای را ادامه دهیم، نیروگاه اراک را سرپا نگهداریم، پلوتونیوم تولید کنیم و از سر ریز فناوری هسته‌ای سایر بخش‌ها را تغذیه کنیم؛ این موارد از حقوق مسلم ایران است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    5 1
    اونوقت یه سؤال ما پس باید چی رو تغییر بدیم ... شما که همه چیز رو می‌خوای ... وقتی بنا بر معامله و مذاکره شد باید امتیاز داد و امتیاز گرفت ... کسی که فکر می‌کند در مذاکرات باید امتیاز گرفت و امتیاز نداد ... نه از مذاکره چیزی می‌فهمد و نه از سیاست ...