تسنیم نوشت:

رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان گفت بعد از اعزام جنگنده‌ها به سوریه مانعی برای ارسال نیروهای زمینی به این کشور وجود ندارد.
ترکی الفیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان در مصاحبه به شبکه سی بی اس نیوز آمریکا تاکید کرد که بعد از اعزام جنگنده‌ها برای اجرای عملیات هوایی در سوریه دیگر مانعی برای ارسال نیروهای زمینی به این کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه "هیچ ایده‌ای" در مورد اینکه آمریکا در ازای مشارکت عربستان در حمله به داعش چه چیزی به ریاض خواهد داد گفت: من تصور می‌کنم عربستان سعودی در نهایت شاهد برکناری بشار اسد رئیس جمهور سوریه باشد‎.

رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان ابراز امیدواری کرد این حملات اولین گام در برکناری اسد باشد و گفت "شما نمی‌توانید صرفا با داعش برخورد کنید اما با اسد نه"

ترکی الفیصل همچنین گفت، اگر نیاز برای حضور نیروهای زمینی در سوریه احساس شود، امیدار است اوباما نظر خود را در خصوص عدم اعزام نیروهای زمینی به سوریه تغییر دهد.‎

وی افزود: ببینید ما جنگنده فرستادیم. من هیچ دلیلی نمی‌بینم که نیروهای زمینی خود را اعزام کنیم.

این شاهزاده سعودی ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور ایران بزودی به عربستان سفر کند و گفت  این گامی است که از آن استقبال می شود.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    17 1
    چراشاه عربستان به ایران سفرنمیکند.وانماتوقع دارند که رییس جمهورمنتخب ایران به عربستان برود
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 1
    شاه عربستان با امکانات پزشکی زنده است اگر بیاد می میرد عمو. بازی خطر ناکی شده روسیه وایران وعراق باید جلوی حمله را بگیرند. مقصوص از حمله به داعش چیز دیگری است.انها به فکرحمله به بشار اسد هستند. بهتراست سوریه هر هواپیما وموشک که بسوی دمشق می اید را بزند.