واحدمرکزی خبر نوشت:

شبکه تلویزیونی العربیه امروز پنج شنبه گزارش داد که واشنگتن هر ثانیه ۸۷ دلار برای حملات هوایی به مواضع داعش در عراق و سوریه هزینه می کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، شبکه تلویزیونی العربیه در گزارشی اعلام کرد که دخالت آمریکا در بحران هر ساعت 312 هزار دلار هزینه برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی دارد و این هزینه ها در صورت ادامه حملات هوایی در عراق و سوریه بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش آمریکا روز سه شنبه نیز به عنوان بخشی از حملات خود به مواضع داعش از 47 فروند موشک کروز استفاده کرده که ارزش هر یک از این موشک ها بیش از 1.59 میلیون دلار برآورد شده است.

آمریکا همچنین از هواپیماهای اف 22 رادارگریز در حملات هوایی به مواضع داعش استفاده کرده است که هزینه تعمیر و نگهداری هر یک از این هواپیماها 67 هزار دلار در هر ساعت است.

فرماندهی مرکزی آمریکا روز دوشنبه تصمیم خود برای حمله به مواضع داعش در سوریه را اعلام کرد. در سه روز گذشته ده ها شبه نظامی کشته شده اند ولی فعالان اعلام کرده اند که تعدادی از شبه نظامیان شامل 4 کودک نیز در حملات هوایی آمریکا در سوریه جان خود را از دست داده اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    7 6
    مگه هزینه حمله رو آمریکا میده ؟ مطمئن باشید که از برادران عرب قبل از هر حمله ای پولش رومی گیر ه .