فارس نوشت:

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز داعش بلای جان حامیان خود شده و بیداری اسلامی منطقه با محوریت ایران است نه بمب‌افکن‌های آمریکایی.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران محور بیداری اسلامی در منطقه است و همین محوریت است که می‌تواند داعش را در منطقه از بین ببرد نه بمب‌افکن‌های آمریکایی.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی است و آمریکا نمی‌تواند این قدرت منطقه‌ای را در مسائل منطقه نادیده بگیرد به ویژه که ما امروز شاهد شکست آمریکا و متحدانش در منطقه از جمله در غزه، سوریه، یمن و... هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: امروز گروه تروریستی داعش در حال نابودی و اضمحلال است و آمریکا که به منظور ایجاد یک جای پا در منطقه برای خود داعش را به وجود آورده، برای نجات و ایجاد چتر حمایتی برای آن وارد میدان شده است.

سالک با بیان اینکه امروز داعش بلای جان حامیان خود شده خاطرنشان کرد: باید دید که عوامل به وجود آورنده داعش چه کسانی بوده‌اند و چه کشورهایی با هدفگذاری و حمایت‌های مالی خود ایجاد یک غده سرطانی دیگر در منطقه برای ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کرده‌اند که ما آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را طراحان اصلی ایجاد داعش و عربستان، قطر و ترکیه را حامیان آن می‌دانیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =