تسنیم نوشت:

رئیس مجلس با بیان اینکه مردم منطقه نیازی به قیم‌های دروغین ندارند گفت: مردم منطقه با درایت و تشخیص صحیح و تفاهم کامل مشکلات خود را حل می‌کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار "عدنان محمود" سفیر سوریه، گفت: اقدامات آمریکا و برخی از دولت‌های عربی منطقه در روزهای اخیر در بمباران سوریه با ادعای واهی از بین بردن ریشه تروریسم در منطقه صورت گرفت و چیزی بیشتر از شوخی سیاسی و مضحکه نمی‌باشد.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا پس از گذشت چند سال حمایت از تروریست‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع، اینک دیرهنگام به فکر مبارزه و ریشه‌کنی تروریسم افتاده که به یقین هر انسان آزاده‌ای این ترفند جدید را سرپوش نهادن بر اقدامات نابخردانه از آمریکا و همپیمانانش می‌داند.

رئیس مجلس با بیان اینکه ملت‌های منطقه با این تحرکات و اقدامات غیرانسانی آشنایی کامل دارند، تأکید کرد: مردم با آگاهی و فهم خویش دیگر نیازی به قیم‌های دروغین ندارند و با درایت و تشخیص صحیح و تفاهم کامل مشکلات خود را حل می‌کنند.

لاریجانی با یادآوری موج نفرت ایجاد شده توسط مردم منطقه خاورمیانه از رفتارهای آمریکا، اظهار داشت: توصیه بنده این است که تا دیر نشده دست از حمایت بیشتر تروریست‌ها بردارید، زیرا مردم منطقه می‌توانند با این تروریست‌ها مبارزه کرده و ریشه آنها را از بین ببرند.

وی در پایان این دیدار خاطر نشان کرد: ما این اقدامات آمریکا و غرب در منطقه را محکوم می‌کنیم و آن را چیزی جز جنگ‌افروزی و شیطنت و گسترش تروریسم نمی‌دانیم و در هیچ ائتلاف دروغین و غیرمشروع نیز مشارکت و حضور نخواهیم داشت.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =