نسیم نوشت:

عبدالرضا رحمانی‌فضلی طی سخنانی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در محل استانداری خوزستان در اهواز گفت: یکی از دلایل عمده وجود مواد مخدر در کشور ما همسایگی با افغانستان و تاجیکستان است.

رحمانی‌فضلی افزود: اراده ما در مسائل گوناگون مانند کنترل داعش و حمایت از سوریه یا حزب‌الله منجر به موفقیت شده است. باید بررسی کنیم که چرا در زمینه مواد مخدر این اتفاق هنوز نیفتاده است.

رحمانی‌فضلی همچنین با اعلام اینکه طرح استان‌های پاک را از خوزستان کلید می‌زنیم، گفت: این طرح باید توسط استاندار به هیأت دولت تحویل داده شود. تصویب طرح استان‌های پاک نیازمند مطالعه دو ساله است.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور پس از پایان نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در محل استانداری خوزستان در اهواز، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه پیشنهادی بود مبنی بر اینکه که استان خوزستان را استان پاک اعلام کنیم، که مورد تائید استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین قرار گرفت و مقرر شد طرحی ارائه شود که این طرح طی مدت یک‌سال یا دوسال همه ابعاد طرح مورد مطالعه قرار گیرد. زمانی که طرح توسط استاندار به هیأت دولت تحویل دهد، دولت برای تصویب آن اقدام خواهد تا بتوانیم به میمنت هفته دفاع مقدس و خون‌های پاک ریخته شده، طرح استان‌های پاک را از استان خوزستان کلید بزنیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =