تسنیم نوشت:

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر در پایان سال ۹۳ و اوایل سال ۹۴ برای همیشه بسته می‌شود.

 محسن نریمان عصر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر شهر امیرکبیر اظهار کرد: در استان مرکزی 2 شهر جدید یکی در شهر جدید مهاجران و دیگری در شهر جدید امیرکبیر داریم.

وی افزود: در شهر امیرکبیر می‌بنیم که پایه‌های جدید شهر در آن چیده شده و با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اجرای برنامه‌های روبنایی و زیربنایی سعی شده که یک شهر مناسب در نزدیک اراک داشته باشیم که بتوانیم سرریز جمعیتی اراک را در این شهر ساماندهی کنیم.
معاون وزیر راه‌ و شهرسازی تصریح کرد: امروز برای بازدید از مسکن مهر به این شهرستان آمده‌ایم تا در انتهای سال 93 و اوایل سال 94 پرونده مسکن مهر در کشور بسته شود.

نریمان با اشاره به پیشرفت این پروژه در شهر امیرکبیر استان مرکزی گفت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر این شهرستان 75 درصد بوده و طراحی این پروژه به شکل ویلایی بوده و از اقبال مردمی برخوردار شده است.

وی افزود: امروز در فضایی قرار داریم که شبکه اصلی آماده شده و به زودی با مشارکت و همیاری معاونت عمرانی پیشرفت‌ها بیشتر می‌شود و با اجرای طرح‌های روبنایی مانند مدارس، مساجد و پارک‌ها بتوانیم نیازهای اساسی مردم را تامین کنیم.

معاون وزیر راه‌و شهرسازی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در جلسات گذشته در خدمت استاندار بودیم مشکلات بودجه‌ای بود و تصمیم گرفته شد اعتبارات لازم برای آن تامین شود.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    5 0
    عمرا اگه مشکل مسکن مهر تا 5سال دیگه هم به طور کامل حل بشه
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    8 0
    چرا نظرات رو منتشر نمی کنی؛ مسکن مهر حداقل 5سال کار داره تازه بجز خدمات شهری، با این خبر شاید یه عده ای بی جهت امیدوار بشن.
  • رامبد IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    4 1
    متاسفانه چون نظارت براجرای این پروژه نبودبه جای خانه دار شدن بعضی تعاونیها باعث بدهکاری وناامیدی بیشتر اعضای آنها شد.ماازسال 86پول واریز کردیم تاالان 35میلیون پرداخت کردیم هنوز درمرحله اسکلت هستیم .کسی هم پاسخگو نیست نمیدانیم به کجاشکایت کنیم.