وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برای دفاع از کشور نیاز به عزم آهنین و وحدت ملی داریم و یک لحظه تردید نکنیم که کشور از آن ما است و باید از آن دفاع کنیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی که امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس که توسط مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان برگزار شد، سخن می گفت، با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران و بسیجیان وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: برای دفاع از کشور لازم است از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم و با هدایت‌ها و رهنمودهای ایشان به پیش برویم.

وزیر راه وشهرسازی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه همرزمان خودش در جنگ تحمیلی یاد آور شد: یاد شهیدان والامقامی را گرامی بداریم که اسلام را سرافراز و ایران را پایدار نگاه داشتند و از تلاش‌ها و مقاومت یک ملت یاد کنیم و بزرگ بداریم ملتی که ایستاد و از تمامیت خودش در سخت‌ترین شرایط و در مقابل سخت‌ترین حملات مقاومت کرد.

وی ادامه داد: دوست دارم در مورد نحوه شکل‌گیری ستاد پشتیبانی جنگ که بعدها توانست در عملیات مهندسی رزمی نقش‌آفرین باشد و از دوستان خودم که هر وقت به یاد آن‌ها می‌افتم سینه‌ام تنگ می‌شود؛ سخن بگویم.

آخوندی با عذرخواهی از کم بودن وقت برای حضور بیشتر در این مراسم تاکید کرد: می‌خواستم در جمع بسیجیان و کسانی که هنوز دلشان برای سرافرازی ایران می‌تپد حضور یابم و این مایه افتخار است.

وی تصریح کرد: آرزو می‌کنم که آن روحیه، صداقت، صفا، همت، شجاعت و مردانگی و آن اخوت، برادری، همدلی و آن ایستادگی بر سر اراده و ایمان را خداوند از ما نگیرد و در دل ما تقویت کند.

در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که توسط مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان برگزار شد، اصغر نقی‌زاده رزمنده و بازیگر فیلم معراجی‌ها حضور یافت و علاوه بر وزیر راه و شهرسازی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =