تسنیم نوشت:

سخنگوی دولت با بیان اینکه نماینده ایران در سازمان ملل از نظر دولت همچنان ابوطالبی است گفت: فعالیت نجفی در وزارت علوم قابل تایید است.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در جمع خبرگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سرانجام نماینده ایران در سازمان ملل چه می‌شود و آیا رئیس‌جمهور در سفر به نیوبورک در این باره اقدامی انجام خواهد داد یا خیر؟ گفت: نماینده ایران در سازمان ملل همچنان همان فرد معرفی شده یعنی آقای حمید ابوطالبی است.
او گفت: ما اقدامات قانونی خود را تا جایی که به نتیجه برسد و یا تا آنجایی که بدانیم تلاش هایمان بی نتیجه خواهد ماند ادامه خواهیم داد.
نوبخت در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به ارائه گزارش سه ساله از سوی آقای نجفی به کمیسیون آموزش مجلس، آیا دولت بنا دارد ایشان را به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی کند؟ گفت: سرپرست کنونی وزارت علوم با اختیار وزیر فعالیت خود را انجام می‌دهد و اصلا انتظار همین است که نجفی برنامه دهد.
سخنگوی دولت ادامه داد: فعالیت آقای نجفی قابل تایید است و ایشان نه تنها برنامه 3 ساله که برنامه 7 ساله و یا حتی برنامه‌ای تا 1404 می‌توانند ارائه دهند و مطمئن هستیم ایشان با جدیت برای تحقق اهداف تلاش می‌کنند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    3 0
    یک دفعه بگید نماینده نداریم خیال همه راحت شه . چقدر بی سیاستی در دنیای سیاست ؟
  • رضا سبزوار A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    3 0
    آقای نوبخت ماناظرین گندم سه سال است در مورد اجرای قانون استخدامی بلاتکلیفیم لطفا برای ما فکر بکنید
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    1 0
    بهتر نیست یک نماینده به سازمان ملل بفرستیم که بتونه اونجا بره و از منافع ملی دفاع کنه؟ قحط الرجال که نیست. البته نمی‌گم آقای ابوطالبی بده، ولی خب قراره دولت عملگرا باشه.