نسیم آنلاین نوشت:

وزیر خارجه اسبق انگلیس طی مقاله‌ای در روزنامه "دیلی تلگراف": نظرسنجی‌های اخیر در ایران نشان داد که ملت ایران خواهان دستیابی به توافقی درباره برنامه هسته‌ای خود هستند؛ اما نه به هر هزینه‌ای.

استراو در این مقاله ابراز امیدواری کرد که غرب دور اندیش باشد تا درک کند که نقش ایرانی‌ها در تامین ثبات در سوریه و شمال عراق و لبنان اساسی است. قرار است که به تصمیمی نهایی درباره ان مسئله در طول هشت هفته آینده دست یافته شود. {غرب}دور اندیش باشد تا درک کند که نقش ایرانی ها در تامین ثبات در سوریه و شمال عراق و لبنان اساسی است.به نظر من، دادن اجازه به ایران برای داشتن درصد بالایی از دستگاه‌های سانتریفیوژ- زیر نظارت بین‌المللی- امری ضروری است.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377031

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاربر IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    18 3
    1اگر ایران قدرت مخرب هسته ای داشت تمایلی به مذاکره نداشت و تن به مذاکره نمی داد.ولی ایران اکنون با داشتن ایدئولوژی سیاسی تثبیت شده ترسی از مذاکره ندارد.ما ایرانیان معتقدیم قدرت مذاکره از قدرت هسته ای صلح آمیز بیشتر است و ما قادریم آن قدرت خودمانرا کنترل نماییم. 2 گویا آمریکا به ایران به چشم ایران 35 سال پیش نگاه می کند.ایران آن ایران سابق و حتی ایران زمان شاه هم نیست.ایران اکنون به بلوغی رسیده که براحتی تغییر موضع نمی دهد و شکنندگی فکری دیگر وجود ندارد و فقط تغییر موضع بر حسب شرایط زمان ممکن است صورت بگیرد. 3با ارتباط دیپلماتیک بین ایران و غرب خصوصا آمریکا فرصت برای فرصت طلبان و سوءاستفاده کنندگان خرد و کلان از بین میرود.و کابلهای ارتباطات بر مبنای حقوق بشر صورت می گیرد.