ایسنا نوشت:

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اخیرا مشاهده می‌شود که مسوولان رسانه‌های ملی و سراسری نسبت به مسایل مهم کشور، نگاهی منطقه‌ای و جانب‌دارانه دارند.

سیدشریف حسینی در گفت‌وگویی عنوان‌کرد: من به عنوان نماینده مردم خوزستان گله‌مندی خود را به رسانه‌هایی که دست به این کار می‌زنند اعلام می‌کنم و اگر این موضوع اصلاح نشود، نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری با این رسانه‌ها برخورد خواهند کرد.

وی افزود: این نگاه باعث می‌شود که دیدگاه مخاطبان به رسانه‌ها خدشه‌دار شود و از طرفی صداقت نگارش مطالب و امانت‌داری که وظیفه رسانه‌ها است، دچار چالش شود.

حسینی بیان‌کرد:‌ یکی از موضوعاتی که این روزها در رسانه‌ها بسیار به آن پرداخته می‌شود، بحث انتقال آب از سرچشمه‌های کارون به زاینده‌رود است، درپی این طرح شاهد این هستیم که رسانه‌های ملی و سراسری مسایلی که در مناطق خوزستان و چهارمحال و بختیاری است را سانسور و در واقع شرایطی را ایجاد می‌کنند که ذهن مخاطب منحرف شود، در مقابل آن، زاینده‌رود و خشک شدن آن را برجسته می‌کنند.

وی اظهارکرد:‌ مطالبی که این روزها در مورد زاینده‌رود از سوی رسانه‌های ملی منتشر می‌شود از یک منظر کاملا مظلومانه است و شرایط را به‌گونه خاص به مردم القا می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد:‌ مسیری که در رابطه با موضوع انتقال آب کارون در رسانه‌ها پیش می‌رود احساسی کردن این موضوع برای یک منطقه و نابودی مناطق دیگر است، از رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را به صورت کامل و بدون نگاه جانب‌دارانه بررسی و اخبار را به‌گونه صحیح منعکس کنند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    73 50
    تروخدا بیاید وضع کارون رو نگاه کنید بعد درمورد انتقال آب حرف بزنید. همش لجن و مواد ضایعاتی شده.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    63 82
    جناب نماینده بهتر است بررسی کنند که استان اصفهان میزبان چند صد هزار پناهنده از خوزستان است
    • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
      82 56
      چه ربطی داره؟؟؟ مثلا اگه اصفهان 8 سال جنگ میشد آب و هوا تو خوزستان خاک و ریزگرد نبود کل بودجه مملکت رو میریختن تو خوزستان اصفهانی ها نمی اومدن خوزستان؟؟؟........ اگه اینطوره که پــــــول نــفـــت همین خوزستان داره بودجه کل مملکت رو تامین میکنه......... چی گیر ما اومد بجز جنگ و خاک و ریزگرد و فاضلاب؟؟؟
    • شوشتری RO ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
      42 31
      خیلی زشته که دارین منت سر خوزستانی ها میگذارین. متاسفم.
    • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
      21 10
      دوست عزیز اینکه شما الان به مشکل کم آبی خوردید به خاطر بی تدبیری مدیران خودتونه.آخه تو استانی که کم آبه برنج می کارن ؟؟؟؟؟گناه مردم خوزستان چیه؟؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    84 26
    آخه مساله اینه که هر کی کارون رو دیده میدونه از کارون هــــم جز "آب باریکه فاضلاب" چیز دیگه ای باقی نمونده اما همین هم میخوان از خوزستانی ها بگیرن...... اصلا از خیلی سال پیش خوزستانی ها باید شاکی پرکردن کارون با فاضلاب و خشک شدن اون و آلودگی هوا و طعم فاضلاب آب شرب و بقیه مشکلاتشون میشدن حالا نشدن دلیلی نمیشه که تتمه چیزایی که واسه شون مونده هم ازشون بگیرن