فهرست پرشمارگان‌ترین کتاب‌های مرداد1393 در ماهنامه «کتابشناسی ماه» خانه کتاب، نشان می‌دهد کتاب قدم نو رسیده مبارک (همراه با فیلم آموزشی) با رقم شمارگان 100 هزارنسخه قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، از سالهای دور، همواره حوزه دین در صدر فهرست تولید و تیراژ کتاب در کشور بوده است. همانطور که لیست مرداد ماه نشان می دهد از 10 کتاب پرتیراژ، 4 عنوان به حوزه دین اختصاص یافته به طوری که در فهرست مرداد ماه کتاب «آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن كريم» متعلق به نشر «مطاف» نیز با 100 هزار نسخه در صدر لیست جای گرفته است.

بنابراین گزارش، کتب کمک آموزشی و ادبیات کودک و نوجوان نیز اغلب در لیست پر تیراژهای بازار نشر ایران قرار دارد و جدول زیر نیز موید این نکته است به طوری که یک کتاب کمک آموزشی همراه با 4 کتاب ادبیات کودک در لیست پرتیراژهای مرداد دیده می شود. ردیفهای 7 الی 10 جدول به انتشارات «گزارش» تعلق گرفت که کتابهای رده سنی کودک را نشان می‌دهد.

آنطور که ایبنا جدول این فهرست را منتشر کرده، در مجموع 5 کتاب این فهرست به ادبیات کودک و نوجوان اختصاص دارد.

‌

کتاب‌شناسی‌ماه به همت «سید فرید قاسمی» توسط موسسه «خانه کتاب» جدیدترین اخبار حوزه کتابشناسی را همراه با نمایه ها و نمودارهای آماری منتشر می‌کند. نسخه مرداد «کتابشناسی‌ماه» به قیمت 15 هزار تومان در 560 صفحه منتشر شده است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =