بازی های آسیایی اینچئون/قطعی شدن مدال نقره سیفی و لادور/عباسی برنز گرفت

حضور سه ملی پوش ووشو ایران در فینال بازی های آسیایی قطعی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛محسن محمد سیفی حریف قدرتمند چینی خود را در دو راند شکست داد و مقتدرانه به فینال وزن 65 ووشو راه یافت.

این اتفاق در حالی  افتاده است که سیفی در فینال با حریفی از کشور قزاقستان مبارزه می کند.سیفی در بازی های آسیایی گوانگژو هم توانسته بود مدال طلا را بالای سرش ببرد.

اما در ادامه مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشو،سجاد عباسی نماینده کشورمان در وزن 70- کیلوگرم مقابل "یو سانگون" از کره جنوبی به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک این بازی را واگذار کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که عباسی تا آخرین ثانیه‌های راند پایانی از حریف پیش بود. 

این در حالی است که حمیدرضا لادور که با شکست سانداکار وزن 75- کیلوگرم اردنی راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی شده بود، امروز (سه شنبه) به مصاف نورسلطان تورسینکولوف قزافستانی رفت و موفق شد با شکست این مبارز به فینال برسد.

سانداکار وزن 75- کیلوگرم کشورمان در این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و به جمع 2 فینالیست دیگر کشورمان یعنی الهه منصوریان و محسن محمدسیفی پیوست.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    49 1
    "توانسته بود مدال طلا را بالای سرش ببرد" اونی که بالای سر میبرن کاپه نه مدال مدال رو به گردن می آویزند
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    28 4
    زنده باد ووشــــــو کارهای با غیــــــــــــرت و بی ادعــــای ایران.... اصلا میــان تو زمین حریفـــاشون قالب تــهــی میکنن.... دست مریزاد کادر فنی بخصوص آقای اجاقی که همیشه بی حاشیه کارشون رو میکنن و بدون قراردادها و پول های میــلیــاردی باعث شادی و افـتخـار ایــرانی ها میشـن..... انشالله فــــردا روز طلایی ووشوی ما باشه
  • عباس A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    7 3
    باز شما تیتر قطعی شدن دومی زدید باز فردا نقره میگیریم.دیگه خبری از طلا نخواهد بود
  • رضا IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    1 0
    درود به همه ورزشها به جز فوتبال..... درود به ورزشهای انفرادی که همیشه با ناشناسی و کم توجهی مسئولین و مردم دلاورانه افتخار آفرینی می کنند......