کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان برای پیچیده ترین پرونده یک دعوی، فورا رای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز مسائلی در مورد قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه پرسپولیس وجود دارد که نمی توان به سادگی از کنارش عبور کرد. اولین بحث، امضای قرارداد رسمی است. مهرداد یک قرارداد رسمی و امضا شده دارد که در اسناد بین باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مشترک است. این قرارداد تاکید می کند که پولادی تا پایان فصل چهاردهم (فصل پیش روی فوتبال ایران) باید برای پرسپولیس بازی کند و در پایان لیگ (اواخر اردیبهشت ماه سال 1394) بازیکن آزاد می شود اما مهرداد پس از بازگشت از جام جهانی 2014 هرگز به پرسپولیس برنگشت و می خواست لژیونر شود. این بازیکن که گفته می شود با مشکل ابطال کارت معافیت از خدمت نیز مواجه شده، حتی دوست نداشت برای انجام مذاکره به دفتر علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه در خیابان شیخ بهایی برود.
درگیری بین طرفین ماجرا بالا گرفت و باشگاه پرسپولیس با توجه به مدارکی که در دست داشت، اقدام به شکایت علیه پولادی کرد. در جواب، پولادی نیز پس از انجام یک مصاحبه جالب توجه و کسب اجازه از هواداران پرسپولیس، شکایت خود از باشگاه پرسپولیس را به کمیته انضباطی برد. جالب اینکه کمیته انضباطی در تاریخ 26 شهریور ماه اعلام کرد پولادی می تواند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند چرا که او بازیکن آزاد است. 

پولادی مدارکی را با خود به کمیته انضباطی برده که مسئولان این دستگاه حقوقی را مجاب به فسخ قراردادش کند. یک متمم قرارداد با امضای محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس کافی بود تا پولادی بازیکن آزاد شود. این اتفاق هم رخ داد و حالا مهرداد می تواند خارج از مرزهای کشور به دنبال تیم باشد. جالب اینکه متمم قرارداد مهرداد با پرسپولیس که به امضای رویانیان هم رسیده، همچنان مورد اعتراض باشگاه است. مهدی خواجه وند سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص به ما گفت: «ما مطمئن هستیم پولادی به غیر از قرارداد رسمی که با باشگاه امضا کرده و کپی آن در دست مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار دارد، هیچ قرارداد دیگری نداشته و اگر چنین باشد، تخلف کرده است.» 
خواجه وند اضافه کرد: «در بندی از قرارداد رسمی پولادی با پرسپولیس آمده، این قرارداد، تنها مدرک و سند موجود بین بازیکن و باشگاه است که باید مورد قبول قرار گیرد. به غیر از این قرارداد، هیچ متمم و سند دیگری نیز قابل پذیرش نیست. حالا هم نمی دانیم چگونه مهرداد توانسته با یک متمم قرارداد، به راحتی قراردادش را فسخ کند. حالا سوال ما اینجاست که با چنین شرایطی، چگونه مسئولان کمیته انضباطی، قرارداد این بازیکن با باشگاه را فسخ کرده اند. اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی قطعی است و امیدواریم در کمیته استیناف، برنده پرونده فوق شویم.»

اما آخرین خبر را از دست ندهید؛ به زودی فدراسیون فوتبال، کارت بازی یا همان ITC مهرداد را صادر خواهد کرد. 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =