شرق نوشت:

سیروان خسروی که قرار بود 18شهریور سال‌جاری در سنندج کنسرت برگزار کند، به‌دنبال لغو این برنامه از مردم این شهر عذرخواهی و به توضیح دلایل چنین اقدامی پرداخت.
سیروان خسروی، خواننده پاپ در 24شهریور در یکی از صفحات شخصی‌اش در فضای مجازی در توضیح لغو کنسرت خود چنین نوشته است: «برای هر خواننده‌ای لذت‌بخش‌ترین بخش زندگی‌اش دیدن مخاطب‌هایش و همخوانی با آنهاست. کنسرت سنندج هم یکی از همین لحظاتی بود که سه‌سال منتظر اجرایش بودم تا اینکه شرایط برگزاری فراهم شد و من با انگیزه خیلی زیادی برای اجرا در زادگاه مادری‌ام، لحظه‌شماری می‌کردم. ولی متاسفانه برخلاف تصوراتم فضای شهر کاملا خلاف چیزی بود که پیش‌بینی می‌کردیم و از لحظه شروع اعلام این کنسرت با پیام‌های پر از توهین، ‌تهدید و... مواجه شدیم.»
این خواننده پاپ سپس درمورد حفظ امنیت مخاطبانش اشاره کرد: «به هیچ‌وجه حاضر نبودم و نیستم که شأن و امنیت همین عده اندک که مخاطب هنر هستند، در شب کنسرت به خطر بیفتد. به همین دلیل برای حفظ شأن و شخصیتشان، تصمیم به لغو این کنسرت گرفتم.»
او همچنین در تاریخ 17شهریور درمورد پیشینه این موضوع آورده است: «در چندروز گذشته، پس از اعلام برگزاری کنسرتم در سنندج با سیل پیغام‌های غیردوستانه و کمپین‌های تحریم «سیروان خسروی» مواجه شدم. بعد متوجه شدم دلیلش عکسی از برج میلاد و آلودگی هوا بوده که من در صفحه شخصیم گذاشتم و زیرش نوشتم «شهر من».
ظاهرا عده‌ای از هموطنان کرد با دیدن این عکس و نوشته زیرش به این نتیجه رسیده‌اند که من چه جور کردی هستم که زیر عکسی از تهران نوشتم شهر من! درنتیجه بیانیه دادند که سیروان خسروی، این کرد خودفروخته تحریم شود!»

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    46 21
    بنده خدا سیروان
  • ایرانی US ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    45 14
    جناب خسروی این جریان را بیش از حد بزرگ کرده اند و با پیام چند نفر تو فیسبوک که معلوم نیست از کجا هستند اون توضیحات نازیبا رو نوشتند که باعث عمیق شدن جریان شد سنندج یک شهر فرهنگی است که بزرگان زیادی در موسیقی داشته مثلا کامکارها که همین چند روز پیش در اینجا کنسرت داشتند و پول حاصل از کنسرت هم تماما صرف امور خیریه شد. بهتر است شما دست از خود بزرگ بینی کاذب بردارید چون اینجا اساتیدی داشته و دارد که شما باید سالها تلاش کنید که به اونها نزدیک بشید.
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    42 19
    واقعا كه ملت پيشرفته اي هستيم...
  • بی نام US ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    21 15
    اتفاقا مردم سنندج دنبال هنر و ساز و آواز اساتید هستند نه این سوسول بازیهای شما.بزرگانی مثل استاد علیزاده و کامکارها میان دست خواننده گان قدیمی این شهر رو که در بستر بیماری هستن میبوسن و یا استاد شهرام ناظری برای حمایت از جزامی ها یا دختران شین آباد یکسال درآمد کنسرتهاشو میده اما کسانی هم هستند که برای مردم ناز میکنند اون هم مردم شهر خوش سنندج به شما احتیاجی نداره
  • فرهاد EU ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    20 5
    آنکه مجوز میدهد و آنکه نمیتواند امنیت را برقرار کند باید جریمه بدهد
  • علی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    25 14
    سیروان عزیز.تمومش کن برادر.نخواستنت.همین.تو شهر خودت کنسرت بذار.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    6 7
    سينان دژ نه سنندج